Gå til innhold

Kvinner hever stemmen når de ikke føler seg lyttet til, menn hever stemmen når de ikke føler seg adlydt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det, etter din erfaring?

Anonymkode: 0075b...0a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du må vise til kilder; en fagfellevurdert forskningsrapport, hvor dette har blitt undersøkt!

Anonymkode: 8c2d5...4bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei

Anonymkode: 28498...00f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg hever også stemmen når jeg blir stresset, forbanna og rasende. Mannen min hever så og si aldri stemmen. Kanskje jeg er meget lydig da?😆

Anonymkode: 124e2...a3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei. Jeg hever også stemmen når jeg blir stresset, forbanna og rasende. Mannen min hever så og si aldri stemmen. Kanskje jeg er meget lydig da?😆

Anonymkode: 124e2...a3d

en lydig person blir vel ikke rasende men bare infinner seg med situasjonen,. beskjeden osv?? 

Anonymkode: f02ce...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Veldig til generalisering. Menn skal heller ikke føle seg adlydt. Da er det noe feil i forholdet. Han er ikke en sjef som eier en slave i hjemmet.

Bare land med tunge religiøse søppelregimer har det slik.

Anonymkode: 9e89d...22c

AnonymBruker
Skrevet

Kan fort være omvendt tenker jeg. Mange kvinner som ønsker å bli adlyde og å være husets sjef. 

Anonymkode: edd6a...639

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig - ja. Jeg hever stemmen når jeg føler jeg ikke blir hørt. Han hever stemmen når jeg er uenig med han. 

Anonymkode: cf0d2...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må alltid ha høy stemme, han har veldig dårlig hørsel.

Anonymkode: edd6a...639

AnonymBruker
Skrevet

Behovet for å bestemme over andre er nok relativt likt fordelt på kjønnene. De mest autoritære og sjefete folka jeg personlig kjenner, er kvinner. Mye bjeffing og kjefting når ordre og instrukser ikke blir etterlevd:))

Anonymkode: 9cdee...8c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer i hvertfall at det er et sånn type uttrykk som kvinner typisk elsker å strø om seg med, mens de klapper seg selv på skuldra, og mesker seg i en salig blanding av offermentalitet og superioritetskomplekser. Uttrykket er sånn sett presist, bare ikke på den måten du tror.

Anonymkode: 64bb2...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...