AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Hvis det i det hele tatt er mulig: Jeg lurte på om noen kunne svare på sånn cirka hvor stor andel av kostnadene for en totalrenovering av badet selve gulvet vil utgjøre? Det er snakk om et lite bad (3 kvm), og fliser og møbler kommer til å velges i nedre prissjikt. Anonymkode: 35e58...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Du må opplyse mer: - Skal du gjøre endringer i gulvet (flytte/skifte rør, varme (hva slags?))? - Hva er i etasjen under? - Hva slags gulv skal du ha? Betong, epoksy, vinylbelegg, flis.... - Hva slags membran er det i gulvet fra før? Anonymkode: 98cab...412
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Jeg skal bytte varmekabler. Flisgulv. Aner ingenting om nåværende standard, men vet at badet er fra 2005. Bor i blokk med bad rett under. Har ikke snakket med håndverkere ennå og har aldri gjort noe slikt før, derav vag og uvitende informasjon. Kan legge til at jeg spør fordi gulvet dekkes av borettslaget mens jeg vurderer å legge til en del i potten for å gjøre større eller mindre utbedringer, potensielt full rehabilitering, av resten av badet. Anonymkode: 35e58...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det i det hele tatt er mulig: Jeg lurte på om noen kunne svare på sånn cirka hvor stor andel av kostnadene for en totalrenovering av badet selve gulvet vil utgjøre? Det er snakk om et lite bad (3 kvm), og fliser og møbler kommer til å velges i nedre prissjikt. Anonymkode: 35e58...e1b 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal bytte varmekabler. Flisgulv. Aner ingenting om nåværende standard, men vet at badet er fra 2005. Bor i blokk med bad rett under. Har ikke snakket med håndverkere ennå og har aldri gjort noe slikt før, derav vag og uvitende informasjon. Kan legge til at jeg spør fordi gulvet dekkes av borettslaget mens jeg vurderer å legge til en del i potten for å gjøre større eller mindre utbedringer, potensielt full rehabilitering, av resten av badet. Anonymkode: 35e58...e1b Total renovering av et bad på 3m2 koster ca 300 000 +/- avhengig av innredning, fliser etc. Usikker på hva bare gulvet koster, men det kan du sikkert få spesifisert av de som renoverer Anonymkode: 31a43...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå