AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg og vennene mine skal til Rhodos i sommer og noen er 18 noen er 17. Synes vi ser greit gamle ut så kan hende folk tenker alle er 18, men hva tror folk? Er det lett å komme inn på utesteder i Rhodos uten legg? Anonymkode: 52af7...1b1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og vennene mine skal til Rhodos i sommer og noen er 18 noen er 17. Synes vi ser greit gamle ut så kan hende folk tenker alle er 18, men hva tror folk? Er det lett å komme inn på utesteder i Rhodos uten legg? Anonymkode: 52af7...1b1 Det finner du fort ut når du kommer dit… Anonymkode: f277c...a5b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg og vennene mine skal til Rhodos i sommer og noen er 18 noen er 17. Synes vi ser greit gamle ut så kan hende folk tenker alle er 18, men hva tror folk? Er det lett å komme inn på utesteder i Rhodos uten legg? Anonymkode: 52af7...1b1 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg og vennene mine skal til Rhodos i sommer og noen er 18 noen er 17. Synes vi ser greit gamle ut så kan hende folk tenker alle er 18, men hva tror folk? Er det lett å komme inn på utesteder i Rhodos uten legg? Anonymkode: 52af7...1b1 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg og vennene mine skal til Rhodos i sommer og noen er 18 noen er 17. Synes vi ser greit gamle ut så kan hende folk tenker alle er 18, men hva tror folk? Er det lett å komme inn på utesteder i Rhodos uten legg? Anonymkode: 52af7...1b1 Google is your friend https://www.holidayify.com/whats-the-legal-drinking-age-in-greece-for-tourists/ Anonymkode: 1c18f...d35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå