AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har en bekjent av meg som jeg er blitt virkelig betatt av. Ikke forelskelse, men betatt, siden jeg kjenner han ikke så godt. Problemet mitt nå er at jeg så vedkommende på Tinder og sveipet selvsagt til høyre, dette angrer jeg på nå siden jeg overtenker deluxe! Hadde jeg ikke sveipet til høyre hadde jeg ikke måtte tenke på om han sveipet meg til venstre eller kan få opp at jeg har likt han om han har Tinder Plus… (Ikke et problem egentlig om han sveiper meg til venstre, har forståelse for at han ikke er betatt av meg). Problemet er at jeg ikke vet om han har 1. fått meg opp i feeden/vært aktiv på Tinder eller 2. sveipet meg til venstre. Ser i ettertid at det hadde vært mye bedre å bare ta kontakt på melding på messenger eller lignende… Men lett å være etterpåklok! Spørsmålet mitt er vel hva dere ville gjort i en lignende situasjon? Sendt en melding likevel, eller bare vente på å kanskje bli sveipet til høyre? Hvordan hadde dere eventuelt reagert om noen sendte melding til dere på en annen plattform etter å *kanskje ha sett vedkommende på Tinder*? Føler meg som en tenåring igjen, er så betatt av denne fyren. - Kvinne i 20-årene Anonymkode: 8397d...f69
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Hei Jeg er i litt samme situasjon som deg, veldig betatt av en fyr. Har ikke sett han på Tinder, men vet han er singel. Jeg tør heller ikke å ta kontakt 😕 så jeg stemmer for at du må gjøre deg, vær tøff! Du har ingenting å tape 💕 Anonymkode: e516b...1f0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Mann her. Du overtenker så til de grader. Send en melding, og si akkurat hvordan du tenkte angående den Tinder-greia, så har dere noe å le av. Anonymkode: 67594...222
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har to ganger funnet tidligere flørter på Tinder. Sveipet begge til høyre. Matchet øyeblikkelig med den ene av de, og vi begynte å chatte men har aldri møttes igjen. Han andre sendte jeg melding til på messenger etter at jeg hadde sveipet han til høyre. Fortalte bare at jeg hadde funnet ham, og sveipet han til høyre siden jeg fremdeles syntes han var en kjekking. Møttes noen ganger etter det, men pga avstand og jobb så ble det ikke noe mer. Du har ingenting og tale på å sende han melding, tenker jeg😊 Anonymkode: cf68a...135
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Tror du at du vil kunne treffe han igjen F2F snart. Personlig hadde jeg satset på det for da er det lettere å merke om interessen er gjensidig. Anonymkode: f377c...47a
Gjest Hippokrates Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Send melding. Æresord. Høres bra ut. Det er alltid en god ting å gjøre foran å vente på Tinder-match som kanskje ikke kommer. En melding personliggjør henvendelsen din, og er mye mer smigrende å få. Verden har for lite initiativ, så bryt normen Du verste som kan skje er at han ikke er interessert, men da får du lagt han bak deg, som er en gevinst det også. Det beste som kan skje... vell.. det finnes ingen tak på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå