Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden august hatt en elsker jeg møtte på nettet. Var egentlig ikke noen avtale om at vi kun skulle bli elskere, men det ble bare slik. Ibegynnelsen dreide forholdet vårt seg stort sett kun og sex der han kom sent på kvelden og sov over og dro tidelig om morgenen. Masse deilig sex, men stort sett ikke noe annet.

Føler imidlertid det har skjedd en utvikling den siste tiden. Egentlig skjedd ganske gradvis, men mest tydelig nå. Nå tilbringer vi hele helger sammen. Går turer sammen, spiser sammen, ser filmer, kommuniserer om alt mellom himmel og jord, bruker hverandre som støtte når det er ting vi trenger hjelp eller råd til, bryr oss om hverandre, hilser på venner av hverandre, er sammen uten å ha sex, sexen vi har er og mye mer lidenskapelig og har jo ikke sex med andre selv om jeg har vært på date med et par andre gutter mens vi har vært elskere da. (ikke blitt noe med de) osv

Vil det si at vi har blitt kjærester? :sjenert:

Ikke så lett og vite og ingen av oss tør spørre den andre om det.

Hva mener dere? hvordan skal jeg få rede på dette? virker det teit å sprørre? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det er da ikke teit å spørre! Hvordan skal du ellers få svar? :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Tørr ikke spørre fordi vi har det så fint sammen nå. Er redd jeg da blir avisst og at det blir vannskelig å fortsette hvis mine obervasjoner bare er det at han liker meg som en venn og setter pris på selskapet?

Ikke så lett som det høres ut faktisk. :sjenert:

Skrevet
Tørr ikke spørre fordi vi har det så fint sammen nå. Er redd jeg da blir avisst og at det blir vannskelig å fortsette hvis mine obervasjoner bare er det at han liker meg som en venn og setter pris på selskapet?

Ikke så lett som det høres ut faktisk.  :sjenert:

Jo, det er faktisk det. Like lett som det høres ut altså.

Om dere er voksne? mennesker, så er dette noe alle vet at må komme før eller senere. Han og skjønner hvorfor du trenger å spørre om dette. Om dette er et "levedyktig" vennskap eller mer, så tåler det det vet du. Om det ikke gjør det, er det ikke mye å samle på uansett spør du meg.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...