Gå til innhold

Dagens tips: Sørg for at du ikke betaler mer prosent i rente på lånene dine enn du må.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i forrige uke redusert rente på 2 av mine lån. Ett lån sikret i bolig og ett lån som er usikret. Ikke veldig mye ettersom jeg alt hadde en runde for 2 år siden hvor jeg fikk en VESENTLIG bedre avtale, men fikk forhandlet til meg nesten 1 % på lånet som er sikret i bolig og nesten 2 % på det usikrede lån.

Mer eller mindre det eneste jeg gjorde var å spørre om det var mulig å få senket renten litt og supplerte i tillegg med opplysninger om ny lønn.

PS: Om du har dyr forbruksgjeld se om du kan få denne refinansiert gjennom bolig eller om du kan få for eksempel foreldre til å kausjonere for deg med pant i deres bolig.

Anonymkode: f5ca0...4fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et supertips.

Anonymkode: 0c1c4...184

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

For et supertips.

Anonymkode: 0c1c4...184

Mulig du er sarkastisk nå, men det er garantert mange som ikke er bevisst dette og betaler mer enn de må.

AnonymBruker
Skrevet

Et bedre tips er å lå være å ta opp forbrukslån.

Anonymkode: 34993...c84

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å aldri ta opp forbrukslån? Lån ikke til annet enn hus og evt bil. Forskjellen på huslån og forbrukslån er ofte 10-20%

Anonymkode: 04449...d2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 22.07):

Et bedre tips er å lå være å ta opp forbrukslån.

Anonymkode: 34993...c84

Det er det aller beste tipset! :) 

Nå mente jeg bare å hjelpe de som dessverre er i den situasjon at de har forbrukslån.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...