AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg fikk i forrige uke redusert rente på 2 av mine lån. Ett lån sikret i bolig og ett lån som er usikret. Ikke veldig mye ettersom jeg alt hadde en runde for 2 år siden hvor jeg fikk en VESENTLIG bedre avtale, men fikk forhandlet til meg nesten 1 % på lånet som er sikret i bolig og nesten 2 % på det usikrede lån. Mer eller mindre det eneste jeg gjorde var å spørre om det var mulig å få senket renten litt og supplerte i tillegg med opplysninger om ny lønn. PS: Om du har dyr forbruksgjeld se om du kan få denne refinansiert gjennom bolig eller om du kan få for eksempel foreldre til å kausjonere for deg med pant i deres bolig. Anonymkode: f5ca0...4fb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For et supertips. Anonymkode: 0c1c4...184 Mulig du er sarkastisk nå, men det er garantert mange som ikke er bevisst dette og betaler mer enn de må. Anonymkode: f5ca0...4fb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Et bedre tips er å lå være å ta opp forbrukslån. Anonymkode: 34993...c84
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Hva med å aldri ta opp forbrukslån? Lån ikke til annet enn hus og evt bil. Forskjellen på huslån og forbrukslån er ofte 10-20% Anonymkode: 04449...d2b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 22.07): Et bedre tips er å lå være å ta opp forbrukslån. Anonymkode: 34993...c84 Det er det aller beste tipset! Nå mente jeg bare å hjelpe de som dessverre er i den situasjon at de har forbrukslån. Anonymkode: f5ca0...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå