Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

what to do?! 

Endret av LaitCorporel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med moren din. Det er der du bør starte. 

Anonymkode: b47ac...6da

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakk med moren din. Det er der du bør starte. 

Anonymkode: b47ac...6da

Hva skal jeg si? Hva jeg vet eller gi henne en sjanse til å fortelle meg sannheten ved å gi små hint om hva jeg vet?

Skrevet

Snakk med faren din?

Skrevet
jabx skrev (12 minutter siden):

Snakk med faren din?

Hva skal jeg si? Han er alvorlig syk

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du si noe? Det tenker jeg man kan svare på overfor seg selv, uansett hvem det gjelder som har noe på si'. 
Jeg er sikkert på alder med mora di, og har sluttet å bli forbauset over hvem som ligger med hvem. Tror at utroskap er veldig vanlig blant voksne. I noen tilfeller vet nok partneren om det også, men syns at hverdagslivet er greit nok som det er, og har ingen intensjoner om skilsmisse. 

Anonymkode: c16c1...f75

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
LaitCorporel skrev (1 time siden):

Hva skal jeg si? Han er alvorlig syk

Hvis han er alvorlig syk kan det være at hun har fått lov til å møte andre.

Anonymkode: 19f88...60a

• Liker 1
Skrevet
LaitCorporel skrev (1 time siden):

Hei. Jeg hat visst i to år at moren min er utro mot faren min. Jeg vet hva «den andre mannen» heter, hans adresse samt at jeg har googlet meg frem til at han har kone og en datter på samme alder som meg(30+)

jeg har ikke sagt hva jeg vet til noen og jeg kjenner at hemmeligheten spiser meg opp innvendig!

what to do?! 

Her er en veldig god grunnregel:

Hold deg langt unna dine foreldres sexliv, så lenge det de bedriver ikke bryter lovverket så er det deres sak. 

Du vet heller ikke hva dine foreldre har avtalt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, ikke legg deg opp i dette. Vær glad for at din mor har noen lyspunkter i hverdagen.

Anonymkode: b29d0...43b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så dere mener virkelig at hvis den ene forelderen din er utro så skal man holde for seg selv?

Anonymkode: bb61e...f65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne at du vet hva hun driver med, og at du håper det er greit for faren din. Om han er så alvorlig syk at han er døden nær, tenker jeg at han bør slippe å vite om det.

Du kan jo også spørre om hvorfor hun gjør det. Det kan lette på for din del.

Anonymkode: 224f8...a97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Så dere mener virkelig at hvis den ene forelderen din er utro så skal man holde for seg selv?

Anonymkode: bb61e...f65

Ja, det er blitt ganske vanlig nowadays.

Anonymkode: b29d0...43b

AnonymBruker
Skrevet

Si det rett ut at du vet at hun er utro 

Anonymkode: 8ed69...55a

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg selv ville ha visst om mine foreldres sexliv og hvertfall ikke diskutert det med dem.

Jeg har en venninne som fikk vite om farens utroskap. Moren fortalte henne om det. Hun ble irritert og skjønte ikke hvorfor hun skulle vite noe om det. Storesøsteren derimot tok veldig parti med moren og avviste faren på et års tid. Venninnen min beholdt kontakten med faren som normalt. Affæren gikk over etter en stund og alt har ordnet seg. 

Vet ikke om dette var noe til hjelp. Men om det var motsatt, ville du ønsket å ha innblanding i ditt sexliv fra dine foreldre?

Anonymkode: eb42c...0b3

Gjest Adobyen
Skrevet

Er du så interessert i hvordan moren din har det, eller er du moralens vokter? Hva hadde du ønsket av din mors reaksjoner dersom hun oppdaget utroskap i dine forhold?  

AnonymBruker
Skrevet

La moren din kose seg. Dette er nok lyspunktene i livet hennes. Men du kan si du vet. Og spørre din mor om din far vet.

Anonymkode: 8e51d...0f2

Skrevet (endret)

Du skriver at din far er syk, er det snakk om livstruende sykdom, pleietrengende sykdom, livsbegrensende sykdom? Kan det være at han ikke kan gi moren din den delen av et forhold og de har en enighet du nå er på vei å rote oppi som de kanskje helst vil ha for seg selv? Hva fikk deg til å "stalke" moren din i så stor grad at du fant ut dette? Hvilket forhold har du til din mor / dine foreldre? Hva ønsker du å oppnå ved å si noe? Er det din egen sjelero eller foreldrene dine sin du tenker mest på? Ting å tenke over kanskje om du ikke alt har gjort det? 

Endret av Carrot
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for alle svar! 

Endret av LaitCorporel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...