Gå til innhold

Norges mest solgte dildo er 21 cm lang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Norges mest solgte dildo er 21cm lang, betyr det at den optimale penis størrelsen er 21cm?

Anonymkode: 8dbea...a39

Ok. Trodde 21 var omkretsen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange menn kjøper dildo til dama. Noe sier meg at de gjerne velger noe stort.

På KG kan man konstatere at menn er fullstendig besatt av store peniser, mens kvinner flest gir mer blaffen.

Anonymkode: 18bd5...bd2

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet litt.. og det jeg fant var denne https://www.nettavisen.no/livsstil/kondomeriet-med-ny-rapport-om-nordmenns-sexliv-kundene-er-blitt-mer-selvsikre-enn-de-var-for-10-ar-siden/s/12-95-3423685082

Den er dog fra 2019. 

Sitat

Et annet interessant funn, er at de fleste velger gjennomsnittlig penisstørrelse når de skal kjøpe dildo.

Det er nemlig «Realistisc dildo flesh 15 cm» som er den mest populære blant de naturtro dildoene Kondomeriet tilbyr.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men når jeg har kjøpt dildo/vibrator så går jeg jo for en som er mye lengre fordi jeg liker å kunne holde rundt den mens jeg bruker den.

Det tok sin tid før noen begynte å tenke litt praktisk her. Kg ass.

Anonymkode: 46911...943

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

21 cm. Så bra. Det er håp for menn med stor. Det er håp for meg. Jippi!

Anonymkode: 9a55e...4a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nytelse.no kan rapportere om at det de selger mest av er klitorisvibratorer. Kvinner er altså veldig lite interessert i størrelsen på vibratoren. 😄

https://www.vg.no/annonsorinnhold/nytelse/derfor-er-dette-norges-mest-solgte-sexleketoy/

Anonymkode: 537e4...177

Hilsen mann med liten pikk på fem cm. 

Jo, vi kvinner elsker litt størrelse! Er det virkelig så rart? Er noe med å føle seg «tatt» og «fylt». Ingen gidder 5 cm korte minipikker som ikke duger til noenting. Ikke engang om lommeboka er fet.

Anonymkode: 553b0...8a5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, vi kvinner elsker litt størrelse! Er det virkelig så rart? Er noe med å føle seg «tatt» og «fylt». Ingen gidder 5 cm korte minipikker som ikke duger til noenting. Ikke engang om lommeboka er fet.

Vær så snill å snakk for deg selv. 
Jeg foretrekker gjennomsnittlig, ikke stor. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Håper jeg aldri får noe med deg å gjøre på mindre enn 100 meters avstand.

K38

Anonymkode: 4f7f9...b9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Håper jeg aldri får noe med deg å gjøre på mindre enn 100 meters avstand.

K38

Ditto 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, nå har jo denne konklusjonen din en del utfordringer:

1. (De fleste) kvinner kjøper ikke dildoer, de kjøper vibratorer. Ergo er det slett ikke sikkert at disse dildoene kjøpes, eller brukes, av kvinner.

2. Et sted må man jo holde for å føre denne dildoen inn, og dersom man holde på skaftet så er det jo noen ensomme cm utenfor moroa…

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Leger fraråder det meste. De fraråder egentlig kvinner å ha sex også, pga. at de kan få livmorhalskreft. 

Anonymkode: 562e8...482

For noe tull! Ingen (norsk) lege har noen gang frarådet sex. Faren for livmorhalskreft kan jo enkelt unngås ved å bruke kondom, evt. test for HPV ved langvarige forhold. 🙄

Anonymkode: 2be97...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dama hadde ikke noe forhold til størrelse før de siste 19 årene. Nå uttaler hun at lista er lagt. At det er ingen vei tilbake. Hva som satte hennes presedens? Den første orgasmen hun fikk kun ved piv.

Når det også var med samme mann hun fikk sin første orgasme med overhode, så skjønner en jo at det var to streker under svaret.

Da ble det oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dama hadde ikke noe forhold til størrelse før de siste 19 årene. Nå uttaler hun at lista er lagt. At det er ingen vei tilbake. Hva som satte hennes presedens? Den første orgasmen hun fikk kun ved piv.

Når det også var med samme mann hun fikk sin første orgasme med overhode, så skjønner en jo at det var to streker under svaret.

Da ble det oss to.

Jeg tror du må få en eller annen medalje.

Kan noen spørre helseministeren?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjøper også menn sexleketøy og vibratorer.

Men hos Kondomeriet og ifølge Google er det womanizer som er bestselger.

Altså fokus på klitoris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke noe større peiling på sånne leker, men er det ikke greit å ha noe å holde i?  Da er vel ikke 21 cm så vannvittig 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/6/2022 at 5:57 PM, AnonymBruker said:

Norges mest solgte dildo er 21cm lang, betyr det at den optimale penis størrelsen er 21cm?

Anonymkode: 8dbea...a39

Ved å måle min egen hånd med linjal og sammenligne med hendene til kvinner jeg har møtt vil jeg anslå at en typisk kvinnehånd er 7cm bred. Med et godt grep nederst på dildoen vil det da bli 14cm dildo til overs man kan bruke til penetrering. Altså skummelt nær den statistiske gjennomsnittspenisen på 13,12cm.

Problem solved. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skal holde i den også. 

Min favoritt er ikke så lang, selv om jeg også har godt grep ved bruk. Det jeg har innafor er det som (bare) her på kg kalles mikropenis. Det er tilstrekkelig. 

Anonymkode: ab6df...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå er det ikke bare interessant å se lengden som er mest kjøpt av dildoer, men også å se hvem som kjøper.

Sammensatt kan man se at det er forskjell på menn og kvinner når de handler sex leketøy. Jeg finner ingen statistikk over dette, men mener jeg har lest et sted en gang at menn ofte kjøper større dildoer da de tror dama hjemme ønsker det. Mens det som gjerne selger til kvinner er mer gjennonsmittlige dildoer eller heller en klitorisvibrator av et eller annet slag.

Dette ble skrevet i 2019:

«Et annet interessant funn i Kondomeriets årsrapport, er at de fleste velger gjennomsnittlig penisstørrelse når de skal kjøpe dildo.

Det er nemlig «Realistisc dildo flesh 15 cm» som er den mest populære blant de naturtro dildoene Kondomeriet tilbyr.

Sexolog Thomas Winther er igjen ikke overrasket:

- Hvis det er kvinner som kjøper, tenker jeg det er som forventet. Kvinneskjeden er ikke så veldig lang, selv om den kan bli utvidet når man blir opphisset. Men for de aller fleste kvinner, er alt over 16-17 centimeter gjerne overflødig, avslutter Winther.»

https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-rapport-om-nordmenns-sexleketoy-dette-er-norges-frekkeste-kommuner/s/12-95-3423897469

Anonymkode: e7f31...4a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges største dildo er lengre enn 21 cm altså. Men den er kanskje ikke mest solgte. tesla-model-s.thumb.jpg.80af430233c0e4c153a782c4cce49c12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...