Gå til innhold

Norges mest solgte dildo er 21 cm lang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Norges mest solgte dildo er 21cm lang, betyr det at den optimale penis størrelsen er 21cm?

Anonymkode: 8dbea...a39

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg ikke skjønne. Er ikke den gjennomsnittlige skjeden rundt 14-15 cm dyp bare? En dildo på 21 cm som føres helt inn vil jo stange i livmormunnen, og dette gir utrolig smertefulle kramper. Jeg har fått slike kramper av samleie (ikke dildo) og en gang var krampene så ille at jeg spydde. 

At kvinner klarer å få inn hele 21 cm høres rart ut. Men ok, jeg har ikke sjekket salgsstatistikken for dildoer. Kanskje kvinnene som kjøper den ikke fører den helt inn da, bare halvveis?

Anonymkode: 988f2...878

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Norges mest solgte dildo er 21cm lang, betyr det at den optimale penis størrelsen er 21cm?

Og du tror at alle pakker den maksimalt inn? 

Anonymkode: bccf3...64d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er omkretsen på den, og hva er materialet? 

Anonymkode: 216bd...cd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er omkretsen på den, og hva er materialet? 

Anonymkode: 216bd...cd3

4 cm diameter, pvc

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke bare komme med en sånn påstand ut av løse lufta! Hvor kommer disse tallene fra? Gi oss link til kilden din! Ellers kan det jo like gjerne være løst oppspinn for å provosere.

Dessuten; det er jo vibrator vi kjøper, ikke dildo. Og, jeg vet ikke med andre damer, men jeg dytter i hvert fall ikke hele inn i meg.

Anonymkode: 537e4...177

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det må nesten være litt lengde på den for at alle skal få det som de vil? De fleste bruker vel den ekstra lengden for å slippe å holde helt på rota av vibratoren, mens noen få trenger hele lengden for å være fornøyd? 

Jeg hadde ALDRI takla 21 cm. Har store nok utfordringer med min samboers på 17-19 cm. Må hele tiden plante rumpa så langt ned i madrassen som jeg klarer, for at den ikke skal komme for langt inn eller støte feil/komme borti.

Anonymkode: 4f291...732

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det faktisk er sant at Norges mest kjøpte dildo er 21 cm så er det vel mest sannsynlig fordi homofile menn foretrekker det. Kvinner kjøper vel vibratorer og wonalizer.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Womanizer*

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jeg ikke skjønne. Er ikke den gjennomsnittlige skjeden rundt 14-15 cm dyp bare? En dildo på 21 cm som føres helt inn vil jo stange i livmormunnen, og dette gir utrolig smertefulle kramper. Jeg har fått slike kramper av samleie (ikke dildo) og en gang var krampene så ille at jeg spydde. 

At kvinner klarer å få inn hele 21 cm høres rart ut. Men ok, jeg har ikke sjekket salgsstatistikken for dildoer. Kanskje kvinnene som kjøper den ikke fører den helt inn da, bare halvveis?

Anonymkode: 988f2...878

Det handler ikke om at de vil føre hele inn, det er at den ser stor ut som er tingen. En må heller ikke glemme at en god del av dem havner i stumpen på "heterofile" og homofile mannfolk.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (7 minutter siden):

Det handler ikke om at de vil føre hele inn, det er at den ser stor ut som er tingen. En må heller ikke glemme at en god del av dem havner i stumpen på "heterofile" og homofile mannfolk.

Jepp, "heterofile" menn liker dem nok ganske store ja.

Anonymkode: d9fb7...713

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (4 minutter siden):

Slutt med det der. "Heterofile". Alle menn har g-punkt i rumpa og kan få prostataorgasme. 

Anonymkode: 562e8...482

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt med det der. "Heterofile". Alle menn har g-punkt i rumpa og kan få prostataorgasme. 

Du om det, kunne aldri falt meg inn å putte noe opp der.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får bare vondt om en mann med en penis på over 16-17 cm dytter den helt inn. Jeg syns at 13-14 er mer enn nok. 
Men når jeg har kjøpt dildo/vibrator så går jeg jo for en som er mye lengre fordi jeg liker å kunne holde rundt den mens jeg bruker den. Så det er ikke slik at jeg dytter inn hele greia liksom 🙄 

Anonymkode: 1e5d3...e22

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fordi det er litt greit å ha litt å holde i også. Det slipper man som oftest med en mann.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (30 minutter siden):

Du om det, kunne aldri falt meg inn å putte noe opp der.

Det er forskning. Uansett om du ikke vil putte noe opp i der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er forskning. Uansett om du ikke vil putte noe opp i der. 

Leger fraråder jo dette, forskning det og, uansett om det er homofile eller "heterofile".

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Leger fraråder jo dette, forskning det og, uansett om det er homofile eller "heterofile".

Leger fraråder det meste. De fraråder egentlig kvinner å ha sex også, pga. at de kan få livmorhalskreft. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kilde?

Anonymkode: eee20...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...