AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har fått jobb og takket ja for en uke siden i en skole. Nå ser jeg at det er umulig å begynne på den jobben ab personlige grunner! Kan jeg sende Mail eller snakke med dem og trekke meg? Er det lov? Noen som har peiling eller erfaring? Anonymkode: 5df32...16f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Si opp med en gang, mest sannsynlig vil de ikke gi deg opplæring når du uansett blir borte raskt, og lar deg slippe å begynne Anonymkode: 07339...552
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Her må du nesten spørre dem, og ikke KG. Som du er inne på: snakk med dem. Er de greie så slipper du lett unna. I verste fall må du begynne i jobben, men du har garantert prøvetid, som har kort oppsigelsetid (tror 14 dager er vanlig), og du kan da si opp med en gang. Anonymkode: 46d00...683
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Med mindre du har skrevet under kontrakt, er det bare å sende mail og si du trekker deg. Har du kontrakt, så er det 14 dagers oppsigelse som gjelder under prøvetiden Anonymkode: a17fa...720
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Det beste vil jo være og spørre dem. I beste fall har de en andrekandidat som gjerne ønsker seg jobben. I verste fall må du jobbe oppsigelsestiden på to uker, men jeg tviler sterkt på at de ønsker å ta inn en person for så kort tid. Anonymkode: b31ef...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå