AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg hører på en podcast med en skuespiller som forteller at hun har samboer og skal gifte seg i år. De har vært sammen i to og et halvt år og det er en uke siden de hadde sex, sier hun. Jeg har vært i et særboer forhold i mange år, og vi sees et par ganger i uken og har sex hver gang/ opptil flere ganger pr dag. Når man sover sammen hver natt og er såpass nyforelsket, hvorfor har ikke folk sex daglig da? Anonymkode: 2e24c...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Fordi folks libido/sexbehov er forskjellige. Jeg har samboer og synes sex en gang i uka er passe. Anonymkode: a9b44...9e3 17
Gjest Smeltemann Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Sex aktivitet går jo i bølger, noen ganger ofte og noen ganger sjeldnere. Men i starten av forhold blir det oftest flere ganger for dagen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi folks libido/sexbehov er forskjellige. Jeg har samboer og synes sex en gang i uka er passe. Anonymkode: a9b44...9e3 Helt enig, man kan ikke bare anta at alle har samme libido. Har kjent mannen min i 9 år , vært gift i 6 år og vi sex 2-3 ganger i uken. Noen ganger til og 4 andre ganger 2. Hver dag hadde garantert gjort at jeg hadde satt mindre pris på det. But then again that's me. Anonymkode: c5290...74c 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Fordi vi har småbarn og er slitne, samt vet aldri om vi blir avbrutt så da må vi kjappe oss og det blir kjedelig i lengden. Anonymkode: cb21d...324 9
Mezzosoprena Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 (endret) Åååå, nok et "slik har jeg det så hvorfor tenker og føler ikke alle andre det samme som meg"-innlegg... Endret 6. juni 2022 av Teatrica "Føler", ikke "følger" som jeg skrev første gangen. 28 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Just now, Teatrica said: Åååå, nok et "slik har jeg det så hvorfor tenker og følger ikke alle andre det samme som meg"-innlegg... Sett mange av dem på KG i det siste. Jeg synes det er veldig rart at man må forklare til voksne mennesker at "folk er forskjellige". Det er jo barnelærdom. Anonymkode: a9b44...9e3 14 1
Østkantgutt1913 Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 2- 3 ganger i uka er passe, og gjerne litt ekstra i helga
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 Det blir litt som å spise livretten sin biff og bearnaise hver eneste dag. Etter et par måneder eller noe sånt, begynner lysten på biff og tape seg noe. Men man fortsetter en stund til, for det er jo så godt!? Til slutt innser man at biff godt kan vente en dag eller to før neste gang. Ja, det kan faktisk ta en uke mellom hver gang man spiser biff igjen. Det nytes best av og til, så blir man ikke så lei. Det er noe av det samme med sex man har tilgang til og har hver eneste dag en lengre tid. Etter hvert innser man at en dag uten i ny og ne faktisk bare er avslappende og helt ok. Det MÅ ikke skje hver dag! Anonymkode: 9ee25...cb3 17 1
Sofakona Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi vi har småbarn og er slitne, samt vet aldri om vi blir avbrutt så da må vi kjappe oss og det blir kjedelig i lengden. Anonymkode: cb21d...324 He he nettopp...og så prøv å gå 3 år med kjempe lite søvn på små barn. Ikke får du tid til deg selv..og når barna har lagt seg har man lite tid for seg selv 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Grunnen til at jeg spør er at kjæresten min er min første kjæreste, og han vil ha sex hver gang han ser meg og gjerne flere ganger pr dag. De periodene vi er sammen hver dag over flere uker, vil han ha sex daglig og flere ganger. Ts Anonymkode: 2e24c...0dc
Gjest Smeltemann Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi vi har småbarn og er slitne, samt vet aldri om vi blir avbrutt så da må vi kjappe oss og det blir kjedelig i lengden. Anonymkode: cb21d...324 Hvorfor ikke ta seg tid til nærhet og sex i en travel hverdag? Jeg og min kone ble enige om og ha sex hver dag,da hadde vi vært gift i ca11 år. Vi var ikke like tent hverken hun eller jeg hver gang men vi fullførte med de 8 månedene vi hadde avsatt til prosjektet. Å etterpå hadde vi sex oftere eller vi hadde før vi startet testen.
Sofakona Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke ta seg tid til nærhet og sex i en travel hverdag? Jeg og min kone ble enige om og ha sex hver dag,da hadde vi vært gift i ca11 år. Vi var ikke like tent hverken hun eller jeg hver gang men vi fullførte med de 8 månedene vi hadde avsatt til prosjektet. Å etterpå hadde vi sex oftere eller vi hadde før vi startet testen. For min del funket ikke sex som et prosjekt. Og men barn kan man bare ikke ta seg tid. Om det er sykdom,at man er sliten, trett og timene forsvinner. Men barn som sover dårlig, nattakrekk og går i søvne er sex på planen dårlig. Og når man har 3 timer fri på kvelden er ikke sex det første vi tenker på Har dere små barn? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Grunnen til at jeg spør er at kjæresten min er min første kjæreste, og han vil ha sex hver gang han ser meg og gjerne flere ganger pr dag. De periodene vi er sammen hver dag over flere uker, vil han ha sex daglig og flere ganger. Ts Anonymkode: 2e24c...0dc Gjør du bare som kjæresten din vil du da? Folk har ulikt behov for sex og ulik evne til å tilpasse seg partnere med andre behov enn dem, men voksenpoeng som barn er nok noe som er en stor sex-tyv fra mange par. Anonymkode: 6489c...dab 3
Gjest Smeltemann Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 Sofakona skrev (3 minutter siden): For min del funket ikke sex som et prosjekt. Og men barn kan man bare ikke ta seg tid. Om det er sykdom,at man er sliten, trett og timene forsvinner. Men barn som sover dårlig, nattakrekk og går i søvne er sex på planen dårlig. Og når man har 3 timer fri på kvelden er ikke sex det første vi tenker på Har dere små barn? Det handlet om prioritering for vår del. Ingen småbarn nå nei. Nå er de store. Men vi hadde 6 barn som bodde hos oss i den tiden.
MapleSirup Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Grunnen til at jeg spør er at kjæresten min er min første kjæreste, og han vil ha sex hver gang han ser meg og gjerne flere ganger pr dag. De periodene vi er sammen hver dag over flere uker, vil han ha sex daglig og flere ganger. Ts Anonymkode: 2e24c...0dc Han vil ha og derfor har dere sex? 3
Gjest Smeltemann Skrevet 6. juni 2022 #17 Skrevet 6. juni 2022 MapleSirup skrev (10 minutter siden): Han vil ha og derfor har dere sex? Ikke unormalt å være kåt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gjør du bare som kjæresten din vil du da? Folk har ulikt behov for sex og ulik evne til å tilpasse seg partnere med andre behov enn dem, men voksenpoeng som barn er nok noe som er en stor sex-tyv fra mange par. Anonymkode: 6489c...dab Han blir ofte litt sur hvis jeg sier nei, så derfor lurer jeg på hvordan andre reagerer når de ikke får sex akkurat når det napper i snurrebassen? Ts Anonymkode: 2e24c...0dc
MapleSirup Skrevet 6. juni 2022 #19 Skrevet 6. juni 2022 Smeltemann skrev (13 minutter siden): Ikke unormalt å være kåt. Jeg aner ikke hva du mener med å sitere meg her.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #20 Skrevet 6. juni 2022 MapleSirup skrev (27 minutter siden): Han vil ha og derfor har dere sex? Ofte ja. Jeg blir som oftest kåt når vi setter i gang for han er et fyrverkeri i sengen, men tror nok at hvis vi hadde bodd sammen og sovet sammen daglig hadde jeg blitt kåt på han en eller annen gang i løpet av døgnet. Ts Anonymkode: 2e24c...0dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå