AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Vi skal fly til utlandet om ca to ukers tid. Hvordan er køene i Gardermoen? Hørte at det ikke er så ille som i resten av Europa. Å møte opp 2,5-3t før avreise holder vel? Anonymkode: 5d32a...9da
Qwertyy Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Gardermoen skal visstnok ikke være rammet like hardt som mange andre flyplasser i Europa. Burde gå greit men sjekk flyplassens nettside for live-oppdatering på trafikk når det nærmer seg. God tur!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Jeg vet ikke hvordan det er om to ukers tid. Jeg reiste tur/retur Oslo Lufthavn - Berlin i helgen. Veldig lite kø, både i Oslo og Berlin. Så jeg ble litt positivt overrasket. Men om to uker er det skoleferie, så det blir garantert mye travlere da. Anonymkode: a4ba9...cab
Qwertyy Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vet ikke hvordan det er om to ukers tid. Jeg reiste tur/retur Oslo Lufthavn - Berlin i helgen. Veldig lite kø, både i Oslo og Berlin. Så jeg ble litt positivt overrasket. Men om to uker er det skoleferie, så det blir garantert mye travlere da. Anonymkode: a4ba9...cab Nei, det er jo vanskelig å si men det blir travlere enn nå mtp. fellesferien som du nevner. Du får som sagt sjekke live-oppdatering noen timer før dere må være der og tilpasse etter den. Bedre forslag har jeg ikke, med mindre du vil slå opp telt der dagen før 😅
Leitz Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 OSL har klart seg bra i forhold til resten av Europa på grunn av permitteringer. Her har folk blitt permittert, men kommet tilbake i samme jobb. I andre land har folk blitt sagt opp, funnet seg ny jobb og nå sitter flyplassen der underbemannet.. Så tror ikke det skal være så ille på Gardermoen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi skal fly til utlandet om ca to ukers tid. Hvordan er køene i Gardermoen? Hørte at det ikke er så ille som i resten av Europa. Å møte opp 2,5-3t før avreise holder vel? Anonymkode: 5d32a...9da Jeg reiste fra Oslo lufthavn 28. mai og fra jeg ankom Gardermoen til jeg var gjennom passkontrollen gikk det i underkant av 30 minutter. Ja jeg hadde nok litt flaks men fullt kaos var det ikke.Var verre på Heathrow å si det sånn der sto jeg 21 halv time i køen i sikkerhetskontrollen. Anonymkode: 701fe...7b2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Har flydd gjennom Gardermoen mange ganger de siste ukene. Ikke noe særlig kø, bortsett fra på de vanlige tidspunktene som fredags ettermiddag, selv da vil jeg si det var maks 15 min. Anonymkode: 03fda...166
Milky Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 Står på nettsiden deres at man må beregne minst 1,5t før avreise.. vi reiser denne uka og skal være der 1,5t før
Tomas77 Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Skal dere innenfor Schengen er Gardermoen null stress. Må dere igjennom passkontrollen så kan det ta en del lenger tid om dere treffer kjipe tidspunkter som fredag ettermiddag.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 17.04): Vi skal fly til utlandet om ca to ukers tid. Hvordan er køene i Gardermoen? Hørte at det ikke er så ille som i resten av Europa. Å møte opp 2,5-3t før avreise holder vel? Anonymkode: 5d32a...9da Jeg reiste utenlands fra Gardermoen 28. mai veldig tidlig og morgningen(fem tiden), og fra jeg ankom Gardermoen til jeg var gjennom passkontrollen tok det under 30 minutter. Anonymkode: 701fe...7b2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 Reiste utenlands nå tidligere i uka. Innsjekkingen startet ca 2 1/2 time før, selv om det sto 2 timer før avgang. Her gikk det ekstremt treigt gjennom innsjekking. Kun en person, og stappfullt fly. Gikk ikke så alt for lang tid gjennom sikkerhetskontrollen, men har brukt kortere tid under høysesong tidligere…Det her var midt på dag. Anonymkode: 32882...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå