AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Hva hører dere på når dere jogger eller løper? Vil gjerne ha tips til spesifikke sanger Anonymkode: 345dc...b3e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Ingenting. Jeg liker å høre dyr/fugler og vil ikke være lett offer for overfall eller trafikkulykker. Anonymkode: e1481...7a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 I take that shit to grave, for å si det sånn😂🙈 Tipper vennene mine ville forsøkt å fått meg innlagt om jeg delte løpemusikken min. Ofte hører jeg på en sang på repeat i lange perioder også. Anonymkode: 36da6...2ad
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ofte hører jeg på en sang på repeat i lange perioder også Der er jeg også😄 Typisk en ny jeg har fått hekt på. Jeg hører på alt fra Jason Derulo, Sia, Ed Sheeran, Miss Li, Usher osv osv.. Liste Pop mao Anonymkode: 7c1b6...5ee
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I take that shit to grave, for å si det sånn😂🙈 Tipper vennene mine ville forsøkt å fått meg innlagt om jeg delte løpemusikken min. Ofte hører jeg på en sang på repeat i lange perioder også. Anonymkode: 36da6...2ad Her også! 🙋♀️🤣 Jeg har løpt 10 km (!) med en sang på repeat: I just wanna run (The Downtown Fiction). Hører også mye på Tix 😂 Tar denne som anonym jeg.. 😛 Anonymkode: 74bf6...004
aazy Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 Lydbok, podcast, eller trashy listepop. Alt etter humør🙈
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #11 Skrevet 7. juni 2022 Fuglekvitter og det som skjer rundt meg. Og etter å ha sett alle potensielt farlige situasjoner som oppstår rundt omkring anbefaler jeg alle å gjøre det samme - i hvert fall det siste. Hørsel er en vesentlig sans man må bruke for å ferdes trygt i trafikken, det er det for lite fokus på (og før man trekker inn døve - de er nok mer enn vant til det å ferdes trygt og oppfører seg på en annen måte enn hørende) Anonymkode: d3911...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #12 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fuglekvitter og det som skjer rundt meg. Og etter å ha sett alle potensielt farlige situasjoner som oppstår rundt omkring anbefaler jeg alle å gjøre det samme - i hvert fall det siste. Hørsel er en vesentlig sans man må bruke for å ferdes trygt i trafikken, det er det for lite fokus på (og før man trekker inn døve - de er nok mer enn vant til det å ferdes trygt og oppfører seg på en annen måte enn hørende) Anonymkode: d3911...c9a Er ikke så mye trafikk i skogen Anonymkode: 40376...90f 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #13 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er ikke så mye trafikk i skogen Anonymkode: 40376...90f Kommer selvfølgelig an på hvor man befinner seg, men i de skogene jeg ferdes er det ofte andre å forholde seg til. Syklister, andre som løper raskere enn meg, og ett og annet rovdyr eller annet vilt jeg liker å ha kontroll på 🙂 Anonymkode: d3911...c9a
DrueSmoothie Skrevet 7. juni 2022 #14 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er ikke så mye trafikk i skogen Anonymkode: 40376...90f Jeg har også opplevd flere situasjoner i skogen med folk som har propper i ørene når jeg har kommet ridende, syklende eller på ski f eks, forsøker å få kontakt for å kunne passere, men til ingen nytte. Hadde de hørt meg hadde vi kunnet passere hverandre langt mer smidig. Spesielt gjelder dette når vi kommer med hester, da er det greit å slippe å gå helt oppå folk man ikke vet om er komfortable med så store dyr. Jeg senker da farten for å passere på en trygg måte ettersom de ikke vet at de skal gå til siden, men det blir ofte til at folk skvetter og hopper til når man plutselig kommer på siden, og spes om jeg da har en litt skvetten hest vil den også hoppe til... Jeg har også opplevd folk som har trådd ett hakk til siden når jeg har syklet forbi og da gått rett på meg.... Det har jo ikke skjedd noen ulykker med dette, men det blir så unødvendig plundrete. Så min bønn til alle er å ha hvertfall ene øret fritt om du hører på musikk! Det ER oftere enn man tror, selv i skogen, at man bør få med seg hva som skjer rundt en selv, om det ikke nødvendigvis er farlige situasjoner, så vil det være enklere å samhandle med andre på stier etc Av grunnene over, pluss at jeg liker å høre fuglekvitter etc, så hører jeg aldri på musikk når jeg løper / sykler / går på ski selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Rolige turer: lydbøker eller podcast Harde økter: litt småaggressiv musikk Anonymkode: 6d3bc...914
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 - 30 Seconds to Mars - Hurricane feat. Kanye West - 30 Seconds to Mars - Kings and Queens. - Alter Brigde - In Loving Memory - Dishwalla - When Morning Comes - Disturbed - Sound of Silence - Seigmenn - Döderlein - Prodigy - Breathe - Poets of the Fall - Illusion & Dream Ja, det bør gi deg en rimelig god økt. Anonymkode: cc2fa...61a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Podcast på rolige turer eller langtur (skifter til musikk om jeg blir lei). Musikk om det skal gå litt fortere. Har litt forskjellige løpelister, er mange man kan søke opp på Spotify om du trenger inspirasjon. Jeg bruker ofte denne: https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DXadOVCgGhS7j?si=GoAu5hR0QxGMpWtJy34Vog Anonymkode: f99d2...705
Jessica Jones Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 (endret) Hører på listepop ellers, men hører på blant annet dette deadmau5, rammstein, kamelot og slipknot når jeg jogger. Endret 9. juni 2022 av Jessica Jones
Metalbitch Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 (endret) System of a down Electric Callboy Spiritbox Endret 9. juni 2022 av Metalbitch Avslører navn
Gjest Hippokrates Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 @Metalbitch du bør fjerne den listen, for den avslører navnet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå