Floater Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Hei dere :) Noen som har studert hos KH? Jeg har takket ja til studieplassen på Bachelor men skjønner ikke helt hvordan det funker med angrerett. Det står at jeg kan innen 14 dager benytte meg av angreretten (fristen går ut i dag!) i henhold til angrerettloven, men i kontrakten står det at jeg kan si opp studieplassen frem til 1. september. Hva er det som gjelder da?
Gjest Hippokrates Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Send mail til Kristiania ASAP hvor du nevner at du benytter deg av angreretten innenfor fristen og velger å trekke deg fra studiene. Du bør ikke utsette det til imorgen siden fristen går ut i dag.
Floater Skrevet 6. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2022 Cylon skrev (7 minutter siden): Send mail til Kristiania ASAP hvor du nevner at du benytter deg av angreretten innenfor fristen og velger å trekke deg fra studiene. Du bør ikke utsette det til imorgen siden fristen går ut i dag. Jeg benyttet meg av angreretten nå! Vil virkelig komme inn på offentlig skole men er så redd nervøs for resultatene angående studieplass! Har søkt på et studie som hadde poenggrense på 4,5 i fjor, jeg har 4,7 poeng....😬
Floater Skrevet 6. juni 2022 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2022 Cylon skrev (13 minutter siden): Send mail til Kristiania ASAP hvor du nevner at du benytter deg av angreretten innenfor fristen og velger å trekke deg fra studiene. Du bør ikke utsette det til imorgen siden fristen går ut i dag. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det står i kontakten at jeg kan si opp plassen frem til 1. september men i mailen står det at jeg har angrerett på 2 uker.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Det er ikke noe ekstra gebyr eller lignende om du sier opp før 1. september i stedet for å benytte angreretten da? Sånn vill gjetning her bare. Anonymkode: 880f4...8e6
Taluno Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Ved studieplass på campus kan man si opp fram til 1 sept, men ved nettstudier er det kun angrerett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå