AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Er det flere? Det hjelper å komme seg ut og oppleve folk irl. Men leser jeg på nyhetene, her inne og på sosiale medier så hater jeg folk. Synes folk er noen store egoister, skal ha alt til egen fordel og jo mer velstående de er jo mer klager de virker det som. Så jeg må ungå å lese nyheter og kommentarfelt for å ikke hate mennesker altså.. Er det slik folk faktisk er eller fremstiller media alt så negativt? Anonymkode: 4f282...9b3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Jeg også men har ofte samme inntrykk ute også. Dessverre. At folk ikke kan være litt mindre til bry 😳 Anonymkode: f54bf...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Man vet ikke hvordan det er på andre siden av verden ved å se gjennom media. Media er et sensurert filter full av propaganda. Man kan ikke se virkeligheten gjennom media. Ikke tro du kjenner menneske eller vet hva som faktisk har skjedd og foregår ved å se via media. Media er brukt som politisk våpen, mobbing, manipulering. Anonymkode: f9e5d...c34 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg også men har ofte samme inntrykk ute også. Dessverre. At folk ikke kan være litt mindre til bry 😳 Anonymkode: f54bf...cfa Jeg opplever faktisk folk som mye hyggeligere ute enn i nyhetene. Men noen bekrefter mitt negative inntrykk og. Anonymkode: 4f282...9b3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Jeg synes faktisk folk her inne minker min tro på mennesker. Det er så mye hat og hets og folk som skriver stygge ting til hverandre og om hverandre. Nyheter er piece of cake i forhold. I tillegg virker det som veldig mange ikke kan lese ordentlig og tolker hva de tror innlegget handler om, ikke hva det faktisk handler om. For ikke å snakke om de som uansett hva bare skriver om seg selv. Så menneskeheten - nei. Anonymkode: 476da...87c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Det er bare å lese historie, så skjønner man hva mennesker er i stand til. Mennesker har ikke utviklet seg på tusener av år. Vi har fortsatt samme hjerne som de hadde i steinalderen. Anonymkode: fe7fa...5b8
ops2 Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Jeg er for gammel til å la media eller KG gå inn på meg. Jeg synes mange folk både i media og KG er naive, men de ønsker selv å være naive. Jeg tror ikke jeg kan få noen til å endre mening. Jeg er ikke her for det, bare for å si hva jeg mener. Så får folk bruke ignore funksjonen eller tro hva de vil. Om de unngår nyhetene fordi de trenger et pause, så applauderer jeg dem for det. De har tatt en bra avgjørelse for deg selv. Så jeg bryr meg ikke så mye. Men det er godt med en pause imellom. Jeg må gjøre litt i det virkelige liv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå