AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Dere andre i 30-40-årene som ikke lever familielivet, og ikke har så mange venner. Hva gjør dere? Er dere med på aktiviteter? Prøver dere å bli kjent med andre? Er så mye jeg har lyst å prøve og å gjøre, men får meg ikke til å gjøre det alene. Har lite familie, og noen få venner som er i småbarnsfasen. Har alltid slitt litt psykisk, og mister ofte motivasjon til å gjøre ting alene. Vanskelig å få, og å holde på nye vennskap og. Anonymkode: 83c8a...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Er på jobb 08-16. Reiser på ferie 1 gang i året. Drar på besøk/får besøk 3-5 ganger i mnd. Ellers er det helt vanlige ting å gjøre hjemme og i hagen. Anonymkode: 2baa3...db0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Utenom arbeidslivet har man jo liten fritid da, man-fredag går veldig fort. Man blir sliten av en arbeidsuke, så jeg må slappe av på fritiden. Blir ikke så mye å gjøre da Glad jeg ikke har mange venner som skulle mast på meg om å bli med på ting, hadde ikke orka det. Anonymkode: 46d52...e01 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Har hund og trener diverse. Er på tur i skog og fjell. Tidligere dro jeg (og hunden) mye på bilferie og impulsive roadtrips når jeg fikk lyst på miljøforandring, men det har jo bensinprisene satt en effektiv stopper for nå... Gjør det meste alene, av eget valg. Liker å gjøre ting på egne premisser. Anonymkode: e60c2...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Det blir mest å sitte hjemme å slappe av. Har ikke så mange å finne på ting med, så sitter mye for meg selv og ser på tv. Synes fritida går fort unna uansett da, selv om jeg gjerne skulle hatt mer å finne på. Anonymkode: 720c7...1b3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er på jobb 08-16. Reiser på ferie 1 gang i året. Drar på besøk/får besøk 3-5 ganger i mnd. Ellers er det helt vanlige ting å gjøre hjemme og i hagen. Anonymkode: 2baa3...db0 Bor du alene? Anonymkode: 83c8a...d0f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Utenom arbeidslivet har man jo liten fritid da, man-fredag går veldig fort. Man blir sliten av en arbeidsuke, så jeg må slappe av på fritiden. Blir ikke så mye å gjøre da Glad jeg ikke har mange venner som skulle mast på meg om å bli med på ting, hadde ikke orka det. Anonymkode: 46d52...e01 Er du mest alene utenom jobb, og bor alene? Anonymkode: 83c8a...d0f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Utenom arbeidslivet har man jo liten fritid da, man-fredag går veldig fort. Man blir sliten av en arbeidsuke, så jeg må slappe av på fritiden. Blir ikke så mye å gjøre da Glad jeg ikke har mange venner som skulle mast på meg om å bli med på ting, hadde ikke orka det. Anonymkode: 46d52...e01 Veldig synd at livet bare skal bestå av jobb og gjøremål man måå gjøre. Jeg har ikke så mye overskudd til vennetid jeg heller, men skulle virkelig ønske det var mer overskudd til det. Det er jo gode relasjoner som er det viktigste her i livet, er det ikke? Gode samtaler, knytte nære bånd, felles kjekke opplevelser osv? Anonymkode: 585ff...0b5 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig synd at livet bare skal bestå av jobb og gjøremål man måå gjøre. Jeg har ikke så mye overskudd til vennetid jeg heller, men skulle virkelig ønske det var mer overskudd til det. Det er jo gode relasjoner som er det viktigste her i livet, er det ikke? Gode samtaler, knytte nære bånd, felles kjekke opplevelser osv? Anonymkode: 585ff...0b5 For noen er det sikkert det. Ikke for meg. Jeg vil helst ha minst mulig med andre å gjøre. Anonymkode: e60c2...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere andre i 30-40-årene som ikke lever familielivet, og ikke har så mange venner. Hva gjør dere? Er dere med på aktiviteter? Prøver dere å bli kjent med andre? Er så mye jeg har lyst å prøve og å gjøre, men får meg ikke til å gjøre det alene. Har lite familie, og noen få venner som er i småbarnsfasen. Har alltid slitt litt psykisk, og mister ofte motivasjon til å gjøre ting alene. Vanskelig å få, og å holde på nye vennskap og. Anonymkode: 83c8a...d0f Sitter hjemme nesten 24/7. Er ensom som faen og kjeder meg ofte og mye. Spiller litt WoW. Anonymkode: d9e35...8e2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Har en haug med forskjellige interesser. Så jeg kjeder meg sjelden/aldri til tross for at jeg egentlig er utadvendt. Har slitt med KPTSD, men driver med egen terapi (som fungerer utmerket er i sluttfasen nå). Anonymkode: 37322...aad
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Veldig synd at livet bare skal bestå av jobb og gjøremål man måå gjøre. Jeg har ikke så mye overskudd til vennetid jeg heller, men skulle virkelig ønske det var mer overskudd til det. Det er jo gode relasjoner som er det viktigste her i livet, er det ikke? Gode samtaler, knytte nære bånd, felles kjekke opplevelser osv? Anonymkode: 585ff...0b5 Det er nok de færreste som trives med å kun være alene utenom jobb. Lurer på hvorfor de er inne på et forum og leser om vennskap.🤔 Anonymkode: 83c8a...d0f 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Går tur, trener, leser, spiller, ser film/serier, går på kino, liker å lære ting, så jeg studerer på si. Har også lurt på å melde meg til å jobbe frivillig. Anonymkode: 12d77...29a 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er nok de færreste som trives med å kun være alene utenom jobb. Lurer på hvorfor de er inne på et forum og leser om vennskap.🤔 Anonymkode: 83c8a...d0f Jeg går inn på nye poster fra forsiden, så jeg aner ikke hva slags underforum de ulike trådene ligger i. Anonymkode: e60c2...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Veldig synd at livet bare skal bestå av jobb og gjøremål man måå gjøre. Jeg har ikke så mye overskudd til vennetid jeg heller, men skulle virkelig ønske det var mer overskudd til det. Det er jo gode relasjoner som er det viktigste her i livet, er det ikke? Gode samtaler, knytte nære bånd, felles kjekke opplevelser osv? Anonymkode: 585ff...0b5 Det er jobben og pengene som styrer livet vårt. Mange har lite overskudd igjen etter en dag på jobb, når uken er ferdig så må jeg hvile 100% på lørdagen. Søndag har jeg energi til å gjøre noe som trening/møte andre. Så ja, det er trist at jobben skal suge oss tomme. Men slik er det jo i dag, livet handler om prestasjoner bare. Jeg er godt voksen, så har prøvd mye i livet. I dag kunne jeg tenke meg å slippe arbeidslivet, bare leve Anonymkode: 46d52...e01 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Veldig synd at livet bare skal bestå av jobb og gjøremål man måå gjøre. Jeg har ikke så mye overskudd til vennetid jeg heller, men skulle virkelig ønske det var mer overskudd til det. Det er jo gode relasjoner som er det viktigste her i livet, er det ikke? Gode samtaler, knytte nære bånd, felles kjekke opplevelser osv? Anonymkode: 585ff...0b5 Føler litt på det samme. Mangle på overskudd gjør at jeg føler livet passerer uten de stor begivenhetene. Jeg skjønner ikke hvordan jeg rakk alt mulig da jeg var yngre. Var ute hver eneste helg, møtte venninner på café i ukedager. Dra på shopping (vel, har strengt tatt aldri vært glad i shopping, men mab surret jo litt rundt i butikker og følte man hadde god tid til det også). Nå orker jeg bare møte et vennepar kanskje en gang i måneden, toppen. Utover det er det ikke noe mer sosialt enn det jeg har med kjæresten min hver helg. Jobber bare hjemmefra for tiden, og orker heller ikke tenke på om og når jeg eventuelt bær komme meg mer på kontoret og måte kolleger. Føles som livet skrenker seg mer og mer inn, og at jeg gjør det med vilje for jeg gidder ikke noe annet. Vil gjerne gidde mer. Anonymkode: 6d72d...6af
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #17 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Går tur, trener, leser, spiller, ser film/serier, går på kino, liker å lære ting, så jeg studerer på si. Har også lurt på å melde meg til å jobbe frivillig. Anonymkode: 12d77...29a Går du på kino alene? Det vurderer jeg å begynne med nå Anonymkode: 18d58...c58 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Skrevet 6. juni 2022 Har hunder så vi går turer på fjellet, trener til konkurranser osv. Ser på TV, leser bøker, husarbeid. Har heldigvis noen venner som ikke har barn så kan finne på ting med de i helgene om jeg orker, men det er ikke så ofte 😂 Er nettstudent på heltid så sitter hjemme og leser man-fre Anonymkode: 216fc...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #19 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere andre i 30-40-årene som ikke lever familielivet, og ikke har så mange venner. Hva gjør dere? Er dere med på aktiviteter? Prøver dere å bli kjent med andre? Er så mye jeg har lyst å prøve og å gjøre, men får meg ikke til å gjøre det alene. Har lite familie, og noen få venner som er i småbarnsfasen. Har alltid slitt litt psykisk, og mister ofte motivasjon til å gjøre ting alene. Vanskelig å få, og å holde på nye vennskap og. Anonymkode: 83c8a...d0f Er veldig glad i å være alene, men synes også det er fint å ha litt sosialt, så lenge det ikke blir altfor mye. Prøver å gå en liten tur og få frisk luft 4-5 ganger i uka. Er med i et kor og det er veldig fint Anonymkode: 4cfd0...3eb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #20 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Sitter hjemme nesten 24/7. Er ensom som faen og kjeder meg ofte og mye. Spiller litt WoW. Anonymkode: d9e35...8e2 Kanskje begynne med å ta seg en liten tur ut? Da er det deilig å komme hjem igjen også ❤️ Anonymkode: 4cfd0...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå