Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen år siden jeg hadde baby sist, og da fantes ikke dette produktet til vogn. 

Kan noen fortelle meg hva greia er? Noe man må/burde ha? Til hvilket bruk/hvilken vogn? Erstatter dette noe annet?

🤔

Anonymkode: f17f3...25d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Minimizer er vel et slags underlag du har i sportsvogna som gir mer støtte og comfort til babyen. Er også enklere å kun vaske minimizeren enn selve vognttrekket hvis det blir søl. Har ikke satt meg noe mer inn i greia. 

Anonymkode: e2ffa...553

Skrevet

Jeg synes sportsdelen på vogna er så hard å sitte i nå på sommeren når vi ikke har den tykke vinterposen i. Så derfor bruker vi minimizer. Litt som en mini madrass. Men hjelper også hvis man har veldig små barn som «slenges» rundt i vogna. De sitter gjerne litt bedre og tettere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er god støtte til de minste babyene i sportsdelen. Spesielt ikke-ergonomiske sittedeler gir veldig dårlig støtte til babyer, da er den genial. 

Det er ikke noe man trenger, det er en kjekk sak. 

Anonymkode: a051b...6f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verdt å nevne at enkelte vogner allerede har et babyinnlegg man kan bruke på sportsvognen.

Anonymkode: 9e099...88a

AnonymBruker
Skrevet

Var helt unødvendig her- med ergonomisk vogn

Anonymkode: 3ce56...260

AnonymBruker
Skrevet

Har arvet en sånn. Virker jo mer behagelig, men faktisk ikke brukt den mer en en gang da jeg synes det blir litt klumpete, og varmt kan jeg tenke meg. Kanskje jeg bruker den mer til sommeren, når man ikke bruker vognpose🤔

Anonymkode: 1182d...273

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk heller for en  tynn vårpose til sportsdelen. Blir et godt underlag, og holdes åpen på de varmere dagene på sommeren

Anonymkode: ec868...766

AnonymBruker
Skrevet

Ungen min var lang og tynn, og hatet vogn. Han skulle da ikke ligge! Så vi begynte med sportsdel før han faktisk kunne sitte helt selv (etter samtaler med helsestasjonen om hvordan vi gjorde det best mulig). Ifølge helsesykepleier så har rundere babyer en fordel, for de blir stødigere 😛 Så for at han skulle få mest mulig støtte så kjøpte jeg minimizer, som støtter litt ekstra på sidene. Det var gull verdt her! Kunne oppnådd det samme med pledd eller puter, men det å ha én greie å forholde seg til var flott. Så ikke noe man nødvendigvis trenger, men noe som er veldig greit å ha for enkelte :) 

Brukte vognpose i tillegg, etter årstiden :) 

Anonymkode: 87b29...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Vil dere si at det er lurt å kjøpe minimizer hvis man har en reisetrille (babyjogger city tour) og en baby på 5 måneder? Trilla har jo full liggestilling så derfor skal vi ta den med på ferie. Men litt redd babyen ellers vil 'drukne' i den? Og vil evnt en minimizer hjelpe til med dette? Får en slik i det hele tatt plass i en reisetrille eller er de bare ment for vanlige store vogner? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil dere si at det er lurt å kjøpe minimizer hvis man har en reisetrille (babyjogger city tour) og en baby på 5 måneder? Trilla har jo full liggestilling så derfor skal vi ta den med på ferie. Men litt redd babyen ellers vil 'drukne' i den? Og vil evnt en minimizer hjelpe til med dette? Får en slik i det hele tatt plass i en reisetrille eller er de bare ment for vanlige store vogner? 

Jeg fikk plass til den i en Ergobaby Metro, den er ikke større en Babyjoggeren. Godt med plass, og jeg syns det var gull verdt. Fikk ikke lukket vogna skikkelig med den i, så brukte den ikke så lenge siden det var et herk å ta den ut og inn hele tiden. 

Anonymkode: a051b...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...