Gå til innhold

Forskjellen mellom å ha sex med ei overvektig og ei slank jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer på ulikhetene? Har kun hatt sex med overvektige damer så vet ikke helt hvordan det er på den andre siden

Anonymkode: cdd81...337

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spm 

Anonymkode: b8977...cc4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er stor og sterk så blir det nok vanskeligere å "flytte" på dama, ellers så er det likt.

Anonymkode: cef43...cb2

• Nyttig 1
Skrevet

Kroppen har ikke så mye å si, om du finner den attraktiv. Det som påvirker er deres kjemi og om det er trygt og åpent mellom dere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lettere å sjonglere rundt med de mindre damene. Sitte rundt livet på mannen. Som regel er de også bedre i form

Anonymkode: c2e76...2a1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig slank har jeg tilgode, men merker jo stor forskjell på hvor bevegelig hun er, og hvor godt tak jeg får rundt midje og rumpe etc. Eksen ble mer og mer passiv, ettersom kiloene rant på. 

Anonymkode: c2791...72e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som dame selv så kan jeg bare forklare forskjellen på slanke og store menn. Og en virkelig stor forskjell for meg er hvordan jeg kan sitte på topp. Med en slank mann er det veldig deilig, mens med en stor mann må jeg skræve så utrolig mye og det blir vridning i knærne og det går bare ikke. Ikke behagelig i det hele tatt. Så det er en ting jeg savner ved å ha sex med slanke menn.. mannen min er god og rund og da klarer jeg ikke sitte på topp. 

et annet problem er i misjonæren. Jeg liker at mannen kan ligge oppå meg. Det går ikke med en diger vom i veien. Da blir det et voldsomtpress på mellomgulvet mitt og jeg får ikke puste skikkelig 🙄🤷‍♀️

Anonymkode: 1ce2a...36d

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det skal ha noe å si?  Mer avhengig av kjemien i mellom.

Jeg fikk fra å være superfit, med sixpack  og sprettrumpe (trent siden jeg var i VGS) og det mannen kalte drømmekropp for han. 

Han hadde full pakke av muskler og var  ganske trent selv. 

Vært sammen i 8 år, gift i 5 og sexen har bare blitt bedre med årene. 1 barn og 2 MA har satt sine preg på kroppen men det har ikke gjort noe forskjell på sexlivet vårt. 

Han var min første, jeg var ikke hans første. Så han har ligget med kvinner i forskjellige form og fasong med det som gir han mest nytelse (ifølge han selv) er vel den kjemien man har med den man ligger. 

Pluss at menn er forskjellige,  noen foretrekker å ha noe å ta på, mens andre foretrekker slankere.  Smak og behag sier man vel? 

Vet ikke helt om  jeg svarte på spørsmålet...

Anonymkode: 3de3b...f6f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har erfaringer på ulikhetene? Har kun hatt sex med overvektige damer så vet ikke helt hvordan det er på den andre siden

Overvektig eller normalvektig har ikke noe å si. Kvinner er fortsatt individuelle mennesker. Hvordan finner man ut om ulikheter skyldes vekt, og ikke andre individuelle faktorer?

Anonymkode: 690ae...d61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja.

Jeg har vært tynn, slank, lett lubben og nå overvektig med BMI på 28-29.

Foreløpig ingen forskjell? 

Om jeg la på meg endel mer og fikk fedme og oppover så ville det kanskje blitt vanskelig å sitte oppå om jeg ble STOR. 

Men altså, vi har ikke forandret noe på hva vi gjør seksuelt. 

Om jeg fikk såpass mage at misjonær ble vanskelig hadde jeg jo merket meg det selvsagt. Det gjelder jo for menn også. 

Anonymkode: 18027...64a

Gjest Smeltemann
Skrevet

Pulte ei som var god og rund,hun var faktisk trangere eller jeg skulle trodd.

Nå er det kun ei tykk e jeg har pult så kan ikke sammenligne tykke, men de med smekrere kropp er det jo store variasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Som dame må jeg si at etter at mannen  som hadde ganske definerte magemuskler før la  på seg litt så har sexen blitt bedre... nå bidrar det ekstra kjøttet/fettet i magen med å stimulere klitorisen ved at den gnir seg mot den ved noen stillinger. Bare digg digg

Anonymkode: 3de3b...f6f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Overvektig eller normalvektig har ikke noe å si. Kvinner er fortsatt individuelle mennesker. Hvordan finner man ut om ulikheter skyldes vekt, og ikke andre individuelle faktorer?

Ingen påstår vel annet. En overvektig kvinne kan godt ha en mye mer spennende seksualitet, men det er uansett ulikheter på teknikk, bevegeliget, fysisk form, etc. Inntil en viss vekt, kan jeg løfte henne, eller avlaste deler av vekten, men med 100kg, så er det tungt.

Den siste jeg lå med, hadde slanket av seg flere titalls kilo, men i tillegg til alt løsskinnet, så hadde hun pådratt seg dårlige knær i sin overvektige periode. 

Anonymkode: c2791...72e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel. En overvektig jente må rulles i mel for å finne den våte flekken. 

Anonymkode: bc410...c20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vel. En overvektig jente må rulles i mel for å finne den våte flekken. 

Anonymkode: bc410...c20

Den var original. 

AnonymBruker
Skrevet

Små spinkle damer er best å pule. Alltid.

Anonymkode: 3d520...654

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med både overvektige og tynne damer. 

Rent seksuelt er det selvfølgelig diggere å knullle en slank dame. Man får gjort mye mer stillinger og vanligvis vil hun ha mye mer energi i forhold til en overvektig dame. 
Følelsene av å penetrere penis inni en slank dame sammenlignet med en overvektig dame føles helt likt. 

Anonymkode: 0ce3f...53f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slanke trente damer med faste pupper er det beste.

Jeg har forøvrig aldri hatt sex med hverken lubne eller overvektige damer, men det er fordi jeg ikke finner de attraktive.

Anonymkode: d1554...6b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfaring med menn. Min første kjæreste var overvektig. Ingenting å si på sexen der egentlig, han var myk og deilig. Neste kjæreste var slank og jeg husker forskjellen som stor første gangen. Kroppen hans var jo mer hard, så følte ikke det var like mykt kropp mot kropp. Beinete liksom. Men han var sterkere, så klarte flere stillinger lettere/være oppå meg lenger. 

Hilsen kvinne 30

Anonymkode: 4c0aa...416

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Slanke trente damer med faste pupper er det beste.

Jeg har forøvrig aldri hatt sex med hverken lubne eller overvektige damer, men det er fordi jeg ikke finner de attraktive.

Anonymkode: d1554...6b1

Rart at du nevner det første som det beste. Når du ikke har opplevd annet? Du aner kanskje ikke hva du har uprøvd! 🤩

Anonymkode: 4c0aa...416

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...