AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Er det andre der ute, menn eller kvinner, som har utviklet romantiske følelser for noen som dere ikke kan få ? Gi gjerne en kort versjon av din historie. Min er : jeg er en godt voksen kvinne som drømmer intenst om en mann , godt voksen han også. Traff han via datters fritidsaktiviteter for flere år siden, vi har veldig god kjemi , blikkontakt. Men nå unngår han meg ved treff, kanskje han leste meg og forsto at jeg følte noe ekstra. Irriterende at følelsene ikke vil gå over, men fortsetter å leve inni meg. Respekterer selvfølgelig at han har samboer og ville ikke prøvd meg sånn på ordentlig, men det var noen fine øyeblikk der... Anonymkode: 4109a...37a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Slike som tar initiativ til liksom-kjemi med opptatte menn eller kvinner. Dere kan alle brenne i helvete. Anonymkode: 6114c...ed5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slike som tar initiativ til liksom-kjemi med opptatte menn eller kvinner. Dere kan alle brenne i helvete. Anonymkode: 6114c...ed5 Vel, det er helt naturlig at slike følelser kan oppstå. Du høres veldig bitter ut . Anonymkode: 4109a...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå