Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Kjæresten min er syk og må ligge inne hele helga. Han har det forsåvidt helt ok så lenge han ligger, men han kjeder vettet av seg... Tenker selvsagt på god mat og film, men er det noen som har andre ideer til noe som kan muntre ham opp og gjøre ventetiden til han kan stå opp igjen litt kortere??
Gjest GreenSky Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Varm suppe? Kjøpe smertestillende, skjerf, halslinser, c-vitamin og snytepapir? Men det var kanskje ikke det du tenkte på...?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Takk for tips :-) Han er ikke syk på den måten... Det er ryggproblemer som gjør at han må ligge akkurat nå. Han føler seg helt frisk så lenge han ligger, og kjeder seg derfor... Men har fått streng beskjed av legen om bare å reise seg for å gå på do de nærmeste dagene. Tenkte litt på tidtrøyte-aktiviteter jeg...
Gjest Aloha Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Lei noen gode filmer og kjøp et blad eller to til ham. Server god mat og litt godis, da bør han bli glad vil jeg tro.
Gjest 1111 Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Kjøp inn noen blader til han. Og kjøp med flere forskjellige typer frukt som du kutter opp i biter, legger på fat og setter ved siden av ham på sengen. Pleier å muntre meg opp når jeg er syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå