AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Mange spør og graver om ting de ikke har noe med, gjerne på jobben i lunsjen. Derfor viktig å kunne svare for seg, mange svarer jo ting de egentlig ikke vil dele med andre. Så fint å kunne stoppe slike gravere med dårlige sosiale evner som legger seg borti alt. Det vil jeg ikke svare på. Det trenger jeg ikke svare på. Anonymkode: 1dced...bc9 12 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Ja! Det er så ubehagelig i starten men så sunt å sette grenser for hva man vil dele. Anonymkode: 13cac...b38 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Det er så ubehagelig i starten men så sunt å sette grenser for hva man vil dele. Anonymkode: 13cac...b38 Mange har jo ikke grenser i heletatt. Det setter i gang et avhør. Anonymkode: 1dced...bc9 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 En kollega begynte å grave etter hvor mye mannen min tjente. Jeg sa det var privat. Hun tok det som den største fornærmelse og har siden bare laget kvalme. Anonymkode: 2ac74...4da 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En kollega begynte å grave etter hvor mye mannen min tjente. Jeg sa det var privat. Hun tok det som den største fornærmelse og har siden bare laget kvalme. Anonymkode: 2ac74...4da Ja, slik er mange. Når de ikke får kontrollere og bestemme så oppfører de seg som drittunger på barneskolen. Opplevd flere slike, som legger deg for hat. Jeg synes det er morsomt, synker ikke ned på nivået til disse. Anonymkode: 1dced...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Åpen som en bok og svarer på alt og det har jeg fått fordeler av og vunnet mange trofaste venner på. Anonymkode: f71e1...74f 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har begynt å snu og skal bli flinkere til å sette grense for nysgjerrignesene. Det er bare sunt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Åpen som en bok og svarer på alt og det har jeg fått fordeler av og vunnet mange trofaste venner på. Anonymkode: f71e1...74f Dersom noen av dem ellers legger meg for hat hvis jeg ikke svarer på private spørsmål, så ønsker jeg dem uansett ikke som venner. Anonymkode: 86142...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #9 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dersom noen av dem ellers legger meg for hat hvis jeg ikke svarer på private spørsmål, så ønsker jeg dem uansett ikke som venner. Anonymkode: 86142...6eb Det er bra, er jo de det er noe galt med som ikke eier antenner og sosiale evner. Anonymkode: 1dced...bc9 1
Krakatoa Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 En venn av meg svarer ofte "hvorfor spør du om det?" hvis noen stiller private spørsmål hen ikke ønsker å svare på. Det ser ut til å stoppe folk når de plutselig må begrunne nysgjerrigheten sin. 12 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 Krakatoa skrev (6 timer siden): En venn av meg svarer ofte "hvorfor spør du om det?" hvis noen stiller private spørsmål hen ikke ønsker å svare på. Det ser ut til å stoppe folk når de plutselig må begrunne nysgjerrigheten sin. Den har jeg brukt til helt ukjente 🤗 Men den er jo fin da, folk stopper raskt da. Vet ikke hva de skal svare Anonymkode: 1dced...bc9 4
Carrot Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 ennå bedre er først å ta disse: Hvorfor spør du om det? Hva får deg til å spørre noen om det? Hva ønsker du å oppnå med det spørsmålet? Hvorfor mener du det er greit å spørre om dette? Plasser ansvaret der det hører hjemme først - så kan du svare at du ikke syns det passer seg og derofr velger la være å svare.. 7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 21.45): Dersom noen av dem ellers legger meg for hat hvis jeg ikke svarer på private spørsmål, så ønsker jeg dem uansett ikke som venner. Anonymkode: 86142...6eb Legger deg vel ikke for hat men man vinner mye med å være åpen. Anonymkode: f71e1...74f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 Funket ikke for meg da folk på jobben maste på hverandre om man hadde tatt covid-vaksinen. For hver gang jeg svarte "sorry, men det er privat helseinformasjon" skjønte jo alle at jeg ikke hadde tatt den. Anonymkode: e127d...20a 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legger deg vel ikke for hat men man vinner mye med å være åpen. Anonymkode: f71e1...74f Åpenhet er jo ikke det samme som nysgjerrighet. Usikkerhet hos mennesker skaper også behovet for å vite alt om andre, dessverre. Anonymkode: 1dced...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Legger deg vel ikke for hat men man vinner mye med å være åpen. Anonymkode: f71e1...74f Du poster jo under Anonym selv om du har et fiktivt brukernavn. Det betyr at også du har behov for å holde noe privat, og ikke dele hva som helst med hvem som helst. På samme måte som man har noen grenser på internett, har man det også i livet ellers. Anonymkode: d23aa...3c6 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #17 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 14.10): Mange spør og graver om ting de ikke har noe med, gjerne på jobben i lunsjen. Derfor viktig å kunne svare for seg, mange svarer jo ting de egentlig ikke vil dele med andre. Så fint å kunne stoppe slike gravere med dårlige sosiale evner som legger seg borti alt. Det vil jeg ikke svare på. Det trenger jeg ikke svare på. Anonymkode: 1dced...bc9 Hva gjør du da når du får ‘ørneblikket’ og de lager seg en mine? (Du vet, den minen de lager i tv-serien glamour, hvor de zoomer inn på skuespillerens betenkte reaksjon på slutten av en scene) Suspicious! Very zuzzpicciius. Anonymkode: 89961...c7f
Yoshi Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 Tror aldri jeg har opplevd å få spørsmål jeg synes er for private til å svare på. Så jeg har vel lite problemer med å dele det meste. Skulle jeg oppleve det hadde jeg nok bare svart at det er litt vanskelig å snakke om.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 problemet er vel at folk som finner på å stille sånne veldig personlige spørsmål, også kan bli temmelig fornærmet dersom noen andre ikke ønsker å svare på spørsmålene deres. 0g så velger dem å skape masse unødvendig dramatikk... Anonymkode: ff306...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): problemet er vel at folk som finner på å stille sånne veldig personlige spørsmål, også kan bli temmelig fornærmet dersom noen andre ikke ønsker å svare på spørsmålene deres. 0g så velger dem å skape masse unødvendig dramatikk... Anonymkode: ff306...9a7 Disse menneskene er jo ikke noe å bruke tid Anonymkode: 1dced...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå