billie833111 Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 (endret) Jeg lurer på om noen her inne har noen formening om hva som lønner seg for salg av brukte truser, om det er best å fokusere på utenlandske nettsider, eller holde seg til norske kunder? Jeg har så langt bare solgt via utenlandske nettsider, men av og til er internasjonal post så treig... Men det er jo selvsagt et langt større marked for dette i utlandet. Og i utlandet er det enklere å finne hyggelige kunder utifra det jeg har sett. Er derfor spør her, for jeg prøvde på nakenprat først, men fikk mye useriøse meldinger. Synes det er rart at det ikke finnes et eget, norsk nettsted for dette, såpass stort som det er blitt?? Jeg har forsøkt å søke, men finner kun internasjonale sider, eller nettsider for spesifikke selgere. (Og før noen dømmer, hvis man finner noe man trives med og har det gøy mens man holder på med, og kan tjene penger på... Hvorfor skulle man ikke? Livet mitt er forbedret på så mange måter etter at jeg begynte, så har allerede vært verdt det for min del) Endret 6. juni 2022 av billie833111
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Bruk en vakumpakker å send de til utlandet sånn at du bevarer lukten, det er den beste løsningen. Norge har et begrenset marked så du blir ikke rik av det her. Men du trenger ikke låse deg til ett marked, du kan selge både utenlands og i Norge. Anonymkode: 6553f...d27
visp Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 billie833111 skrev (1 time siden): men fikk mye useriøse meldinger Nei, sier du det?? billie833111 skrev (1 time siden): Synes det er rart at det ikke finnes et eget, norsk nettsted for dette, såpass stort som det er blitt?? Veldig, veldig rart. Skammelig! billie833111 skrev (1 time siden): Livet mitt er forbedret på så mange måter etter at jeg begynte, så har allerede vært verdt det for min del) 1
billie833111 Skrevet 6. juni 2022 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Bruk en vakumpakker å send de til utlandet sånn at du bevarer lukten, det er den beste løsningen. Norge har et begrenset marked så du blir ikke rik av det her. Men du trenger ikke låse deg til ett marked, du kan selge både utenlands og i Norge. Anonymkode: 6553f...d27 Det gjør jeg allerede Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå