AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Eller er det noen ganger reelt? En dame jeg har datet en liten stund( 4 dater) skriver det nå. Hun kan ikke denne uken og sier hun er travel og jeg er vant til at det betyr slutten med damer. Jeg spurte deretter om neste uke, og da foreslår hun en dato. Hadde forventet at hun sa at hun var travel neste uke også. Det er jo den klassiske varianten. Blir litt forvirret og usikker. Men er det bare så enkelt som at livet er litt komplisert? At ting ikke er svart hvitt? Hun liker meg litt og liker en annen mann litt? At At hun jobber mye? Hun har en travel jobb det vet jeg. Og hun er veldig ambisiøs i jobben. Anonymkode: 12530...f8e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Hun er opptatt denne uka men foreslo en dato for neste møte så da er det jo ikke slutten. Jeg hadde sagt "jeg er dessverre opptatt hele denne uka, men hva med neste mandag/tirsdag osv" for å vise ar jeg fortsatt er interessert Anonymkode: 9613e...8dc 15
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Jeg kan fint være veldig opptatte en uke. Hun har jo allerede foreslått en dato så hun er interessert i å møtes. Anonymkode: 9b8ba...2a3 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Hun kan fint være interessert! Noen ganger hoper jo gjøremål og avtaler seg opp enkelte uker mens andre er rolige. At hun foreslår en ny dato tyder på at hun er interessert. Hadde hun derimot vært opptatt hver eneste uke, hver eneste måned hadde saken vært en helt annen. Anonymkode: bc015...002 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Trenger ikke bety at hun ikke vil møte deg. Faktisk kan det for meg også være helt omvendt, at jo mer interessert jo mer må jeg flytte på det til det perfekte tidspunktet, hvor jeg har mye plass i kalenderen, kanskje etter jeg har vært hos frisøren, når jeg ikke har menstruasjon, når jeg har tid til å få ryddet litt hjemme først osv. Imens de hvor det ikke er så farlig med om man ser perfekt ut eller ikke er i sitt ess med, kan man møte mellom jobb og trening liksom. Uansett helt vanlig å være opptatt en uke, det skjer ofte med meg. Jeg er opptatt hele denne uka faktisk. Kanskje bortsett fra i dag, men i dag har jeg litt bakrus og er sliten etter besøk i helgen og ønsker ikke å møte noen. Vi introverte må jo også legge inn litt tid til å lade batteriene, jeg kan ikke ha en avtale hver eneste dag. Anonymkode: 31cf4...de5 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Godt tegn at hun foreslår ny dato. Anonymkode: e65a0...723 3
Hedda-78 Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Selvfølgelig kan det være reelt at hun er opptatt hele uken. Travel jobb hvor hun må påregne overtid, avtaler som frisør, optiker osv, lovt å hjelpe sin mor med noe, håndballtrening og avtalt middag med en venninne. Vipps, full uke. Og hvis hvis hun har barn også, er det enda travlere. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Jeg kunne fint svart det, har barn og de ukene er tettpakket. Anonymkode: 632fd...6d2
skreppamedleppa Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 Selvsagt kan det være reelt. Og det at at hun har satt av ny dato tyder jo tydeligvis på det. Selvsagt er ikke livet svart/hvitt, det er den største fornuft i verden at den ikke er det, og en går glipp av mye om en tror det! Men å være opptatt kan bety mye. Viss jeg har mye en uke, er travel og har mange avtaler både profesjonellt og privat så kan jeg fint si at jeg er opptatt en dag det for andre ikke kan se slik ut. Da er jeg opptatt med meg selv, jeg prioriterer egentid og avtaler med meg selv å gjøre hva pokker jeg vil om det så er å gjøre ingen verdens ting. Og det er super viktig! Det finnes ikke den avtale i verden som kan være så viktig som det, for kanskje kun på den måten har jeg 100% overskudd til å pleie avtaler som kommer dagen etterpå, fremfor å bare ha 30% overskudd til andre mennesker og avtaler den dagen f eks. Livet skjer hele tiden, hver eneste dag og jeg tenker det er et giga + jeg at hun gir deg fullt fokus og prioriterer deg ved at hun avtaler en dag lengre frem i tid og på den måten vet at da er det bare du som står i fokus. Ta nå ikke sorgene på forskudd, en går glipp av mye bra om en hele tiden gjør det. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 Er det så vanvittig vanskelig å skjønne at noen kvinne jobber mye? Hva med å møtes i helga i stedet for å forvente at noen har tid 24//7? Anonymkode: 833eb...78f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Nei, kvinner evner nemlig ikke å planlegge en hel uke fremover. 🙄 Anonymkode: 9ff75...4c0
Rosatoast Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er det noen ganger reelt? En dame jeg har datet en liten stund( 4 dater) skriver det nå. Hun kan ikke denne uken og sier hun er travel og jeg er vant til at det betyr slutten med damer. Jeg spurte deretter om neste uke, og da foreslår hun en dato. Hadde forventet at hun sa at hun var travel neste uke også. Det er jo den klassiske varianten. Blir litt forvirret og usikker. Men er det bare så enkelt som at livet er litt komplisert? At ting ikke er svart hvitt? Hun liker meg litt og liker en annen mann litt? At At hun jobber mye? Hun har en travel jobb det vet jeg. Og hun er veldig ambisiøs i jobben. Anonymkode: 12530...f8e Hvorfor blir du forvirret og usikker? Hun foreslo en ny dato for å treffes jo 😅. Snakk om å overdramatisere. 1
GammelKaktus Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Er hun opptatt så er hun vel opptatt, når hun foreslo en dato å møtes så ville jeg tolket det som om at hun er interessert fortsatt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Rosatoast skrev (4 minutter siden): Hvorfor blir du forvirret og usikker? Hun foreslo en ny dato for å treffes jo 😅. Snakk om å overdramatisere. Det er fordi jeg liker henne veldig godt. Har veldig lyst til å møte henne igjen. Samtidig som at jeg er vant til å bli avvist. Anonymkode: 12530...f8e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 Nei, da skriver jeg heller at et ikke føles riktig å treffes mer. Kan godt ha planer hver kveld i en uke, evt ha en ledig kveld, men ønsker å ha overskudd når jeg dater og derfor spør om å treffes frem i tid. Anonymkode: e5912...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 Når damer sier at de er veldig opptatt og foreslår å møtes en dato langt fram i tid (over en uke), så er min erfaring at det aldri blir noe av. Når dagen nærmer seg så har det plutselig dukket opp noe nytt som gjør at hun ikke kan møtes. Anonymkode: 34dc3...3fe 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #17 Skrevet 6. juni 2022 Jeg jobber turnus og denne uken for eksempel har jeg ikke sjans til å få møtt noen når jeg jobber 4/6 kveldsvakter og 2/6 dagvakter opp kl 05.00. Uken etter er like ille, så uken etter der igjen har jeg endelig litt tid. Dette er grunnen for at jeg ikke dater da, for vet det høres ut som en dårlig unnskyldning at jeg ikke har tid. Noen av oss har dessverre et arbeidsliv med arbeidstider som minner mer om en fangeleir Anonymkode: 3576a...f84 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Skrevet 6. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg jobber turnus og denne uken for eksempel har jeg ikke sjans til å få møtt noen når jeg jobber 4/6 kveldsvakter og 2/6 dagvakter opp kl 05.00. Uken etter er like ille, så uken etter der igjen har jeg endelig litt tid. Dette er grunnen for at jeg ikke dater da, for vet det høres ut som en dårlig unnskyldning at jeg ikke har tid. Noen av oss har dessverre et arbeidsliv med arbeidstider som minner mer om en fangeleir Anonymkode: 3576a...f84 Du får jo kompensasjon, så noen av dine uker vil se ut som ferie. Anonymkode: e5912...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #19 Skrevet 6. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du får jo kompensasjon, så noen av dine uker vil se ut som ferie. Anonymkode: e5912...7ae Ferie og ferie, hver tredje uke jobber jeg 4/7 dager, resten 5/7 eller 6/7. Den uken jeg jobber 4/7 er uken jeg avtaler ting med andre i hvertfall. Anonymkode: 3576a...f84 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #20 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ferie og ferie, hver tredje uke jobber jeg 4/7 dager, resten 5/7 eller 6/7. Den uken jeg jobber 4/7 er uken jeg avtaler ting med andre i hvertfall. Anonymkode: 3576a...f84 Da har du en ELENDIG turnus Anonymkode: 632fd...6d2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå