Warum Skrevet 6. juni 2022 #1 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg vil kjøpe meg en treningsklokke, men aner ikke hvilken. Ønsker meg en app som er lett å forstå, at klokken er nøye, og det er viktig med registrering av trening, søvn og kalorier. Har ganske nylig begynt med styrketrening, samt går mye raske turer. Litt nybegynner. Helst ikke mye ekstra man må kjøpe.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Del Skrevet 6. juni 2022 Garmin har de mest nøyaktige klokkene. Anonymkode: 34102...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg har Polar og er veldig fornøyd med den. Enkel å bruke, god å ha på. Liker appen og det er lett å synkronisere mot telefonen Polar kan også om man ønsker det, settes opp mot Strava og andre treningsapper mange liker å bruke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Del Skrevet 8. juni 2022 Takk for tips! Trenger man sånt bånd rundt brystet? Anonymkode: 9528c...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 14.53): Takk for tips! Trenger man sånt bånd rundt brystet? Anonymkode: 9528c...a0d For å få nøyaktig pulsmåling, ja. Anonymkode: 34102...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For å få nøyaktig pulsmåling, ja. Anonymkode: 34102...06a Hva er poenget med det egentlig? For at det skal bli riktig kaloritelling? Eller andre fordeler? (Som du skjønner er jeg helt nybegynner😅) Anonymkode: 9528c...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva er poenget med det egentlig? For at det skal bli riktig kaloritelling? Eller andre fordeler? (Som du skjønner er jeg helt nybegynner😅) Anonymkode: 9528c...a0d Det er vel mest viktig for de som er veldig opptatt av jogging/ løping i riktig sone. Jeg bruker kun pulsmåleren på klokka for et ok estimat. Anonymkode: 34102...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå