Gå til innhold

Skal vaske meg ut av studentleiligheten, siden jeg skal flytte til en litt større leilighet, og har innflytningsdato på fredag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg hente nøkkelen før fredag, ettersom at jeg har et par ting jeg gjerne vil flytte inn dit før jeg eventuelt begynner å vaske. Vil gjerne ta med klærne bort dit, før jeg starter med å vaske skap osv. Kan man hente nøkkel tidligere? Er forøvrig ingen som bor der vi skal flytte inn nå. De flyttet ut i mai 

Anonymkode: 26633...1b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør utleier. Men som regel er overtagelsesdato satt. 

Anonymkode: 970b4...bce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan jeg hente nøkkelen før fredag, ettersom at jeg har et par ting jeg gjerne vil flytte inn dit før jeg eventuelt begynner å vaske. Vil gjerne ta med klærne bort dit, før jeg starter med å vaske skap osv. Kan man hente nøkkel tidligere? Er forøvrig ingen som bor der vi skal flytte inn nå. De flyttet ut i mai 

Du kan fint vaske selv om det er ting der, overraskelsesdato er satt. Slik er det å leie leilighet og flytte :) 

Anonymkode: be1c5...5d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kan fint vaske selv om det er ting der, overraskelsesdato er satt. Slik er det å leie leilighet og flytte :) 

Anonymkode: be1c5...5d2

Bor på skolen campuser, så skal høre med deres ordninger 

AnonymBruker
Skrevet

Har leid mange leiligheter. Ofte er utleier snille og lar deg hente nøkkelen 1-2 dager i forveien, så du får starta å flytte litt. Men ikke alltid det lar seg gjøre om det er andre som bor der, eller av andre grunner gjør det vanskelig at du flytter før overtagelsesdatoen, men spør utleier

Anonymkode: fcef6...bc9

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...