AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Kan jeg hente nøkkelen før fredag, ettersom at jeg har et par ting jeg gjerne vil flytte inn dit før jeg eventuelt begynner å vaske. Vil gjerne ta med klærne bort dit, før jeg starter med å vaske skap osv. Kan man hente nøkkel tidligere? Er forøvrig ingen som bor der vi skal flytte inn nå. De flyttet ut i mai Anonymkode: 26633...1b1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Spør utleier. Men som regel er overtagelsesdato satt. Anonymkode: 970b4...bce 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jeg hente nøkkelen før fredag, ettersom at jeg har et par ting jeg gjerne vil flytte inn dit før jeg eventuelt begynner å vaske. Vil gjerne ta med klærne bort dit, før jeg starter med å vaske skap osv. Kan man hente nøkkel tidligere? Er forøvrig ingen som bor der vi skal flytte inn nå. De flyttet ut i mai Anonymkode: 26633...1b1 Du kan fint vaske selv om det er ting der, overraskelsesdato er satt. Slik er det å leie leilighet og flytte Anonymkode: be1c5...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan fint vaske selv om det er ting der, overraskelsesdato er satt. Slik er det å leie leilighet og flytte Anonymkode: be1c5...5d2 Bor på skolen campuser, så skal høre med deres ordninger Anonymkode: 26633...1b1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Har leid mange leiligheter. Ofte er utleier snille og lar deg hente nøkkelen 1-2 dager i forveien, så du får starta å flytte litt. Men ikke alltid det lar seg gjøre om det er andre som bor der, eller av andre grunner gjør det vanskelig at du flytter før overtagelsesdatoen, men spør utleier Anonymkode: fcef6...bc9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå