Gå til innhold

Beste byen i Danmark for voksent barnfritt par ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg vurderer å ta en togtur til Danmark i løpet av sensommeren/tidlig høsten. København har vi vært en del i så vi funderer på å dra til en av de andre byene men vi er litt blanke på hvor det kan anbefales og reise. Noen som har tips ut i fra infoen under ?

Må kunne nås med tog, regner med København H blir huben videre.

Vi er glade i storbyer/byer og generelt byliv med liv og røre.

Jeg er glad i å snoke rundt i butikker, samboer har sans for å bli parkert med en øl eller kaffekopp når dette pågår.

Glade i museer/attraksjoner/bygninger, gjerne med historisk preg.

Mat/bespisning er lite viktig. Vi spiser for å bli mette og liker ikke å bruke tid på det ellers.

Vi kunne tenkt oss en form for spa/massasjedag for par men utført på et sted som ligger sentralt/i bysentrum.

Overnatting er ønskelig på et sted som fortrinnsvis retter seg mot voksne gjester.

Noen som har erfaring med de andre byene i Danmark og som kan anbefale noe ut i fra info over ? Tenker å ta en tur i slutten av august eller starten av september, beregner +/- en ukes tid på turen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aarhus!

Anonymkode: a5271...2ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Aarhus!

Anonymkode: a5271...2ec

Hvorfor anbefaler du Aarhus, har du erfaring fra byen ?

AnonymBruker
Skrevet

Århus her og! Har bare såvidt vært der, på konsert for mange år siden, men jeg har forstått at det er en by med litt museer og severdigheter, og den så også pen og koselig ut å ferdes i.

Anonymkode: 14337...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...