AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 I hvor stor grad ofrer du mennesker rundt deg for at du skal slippe å føle deg dum i hverdagen? Anonymkode: 1f274...737
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Nå er ikke jeg dum, så trenger ikke å strekke meg så veldig langt. Anonymkode: 6352c...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Aldri. Trenger heller ikke føle meg dum for nie. Om jeg gjør en feil innrømmer jeg det, da viser jeg meg som sterk men også sårbar. Da får andre tillit til meg. Anonymkode: a4db7...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Huh? Da prøver jeg selvsagt å oppføre meg intelligent sånn at jeg slipper å føle meg dum. Utover det så er jeg enig med ...fc8, gjør jeg en feil så innrømmer jeg den og prøver å rydde opp. Man har da litt ryggrad. Anonymkode: 06ed6...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Alle kan være dumme eller gjøre dumme ting. Jeg har ingen problemer med å le av meg selv når jeg er dum. Så jeg har ikke behov for dekke over eller la det gå utover andre. Før var jeg veldig utrygg, og det å fremstå som dum var katastrofe. Tror ikke jeg kastet andre under bussen for det, men kunne kanskje bli kranglete eller forlate situasjonen. Anonymkode: 8a339...dc1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Bedre å være litt dum iblant, enn å være slem. Anonymkode: 4642c...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå