AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Hva er det mannen signaliserer når han tar fingeren til tunga si og deretter til sin brystvorte? Har også sett menn som tar pekefinger og langfinger på tunga og deretter drar dem over øyenbrynene? Hva betyr det? Anonymkode: 0945d...613
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Det er kleine ting som av en eller annen grunn er blitt en greie. Øyenbrynene er gjerne noe mannfolk gjør før de liksom skal gå å sjekke opp ei dame, eller gjøre noe annet, som å tøffe seg eller gjøre noe kult. Brystvorta er vel gjerne som at "åh jeg er så hot". Tror ikke det er mange som gjør dette på seriøst vis... Jeg har iallfall aldri sett det. Jeg har kun sett det bli gjort ironisk for gøy. Anonymkode: 40df7...5f3
Gjest Luna Llena Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Det betyr at han er en vemmelig type som tror han er deilig og sexy. Men egentlig er det stikk motsatt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Luna Llena skrev (Akkurat nå): Det betyr at han er en vemmelig type som tror han er deilig og sexy. Men egentlig er det stikk motsatt. Dette. Det betyr at han er en dust uten antenner. Anonymkode: 1db72...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det mannen signaliserer når han tar fingeren til tunga si og deretter til sin brystvorte? Har også sett menn som tar pekefinger og langfinger på tunga og deretter drar dem over øyenbrynene? Hva betyr det? Anonymkode: 0945d...613 Hadde jeg sett dette så hadde jeg blitt så flau på hans vegne at jeg ikke vet hvor jeg hadde gjort av meg. Anonymkode: b1126...66d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå