Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Har en tispe som hadde sin første løpetid i august. Synes at pattene har vært veldig store. Men akkurat nå som jeg klemte litt på den ene patten, kom det melk ut?! Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Takk for svar. Det var det jeg tenkte også, men er ikke det litt lenge etterpå? Det er jo tre mnd siden hun hadde løpetid. Er det bare å la det gå sin gang itilfelle? Hun er i toppform ellers. Eller bør en vetrinær titte på henne? Er det noe annet som kan gjøre at det kommer væske (som ligner på melk) ut av pattene?
Julie Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 En skulle tro det ja, men har opplevd det samme med min forrige hund. Er noe herk Hvis det ikke er andre symptomer enn melk i pattene og hun ellers er i toppform så ville jeg latt det gå over av seg selv. Blir det plagsomt kan du dra til vet. og få reseptbelagt med. som hjelper. Julie
agbre Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Jeg opplever det samme med min tispe etter løpetid. Tok kontakt med en oppdretter første gangen jeg opplevde melk i pattene hennes. Fikk litt hetta;-) Hun gav meg et tips om at hvis "pelsen" fant noe noe hun kunne ha som valp, så skulle jeg ta det fra henne. Det er ikke noe hun gjør så da er det jo greit:)
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Ok, takk. Den ene brystvorten hennes som ikke er helt ute, men litt innovervendt virker litt sår. Den er litt gul på en måte.. Jeg tok litt pyrisept på en q-tip. Hvorfor er den blitt sår mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå