Gå til innhold

Sammen, felles barn, men hver sin bolig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen som lever slik, i hvert fall deler av tiden? Hvordan fungerer det i så fall?

Vi har flyttet sammen og venter barn sammen. Han har barn fra før som er her halvparten av tiden. Vi prøver å få det til å fungere, og jeg håper jo det, men skulle det ikke gå lurer jeg på om vi kunne bodd separat eller om det ville vært slutten for forholdet...

Anonymkode: eadff...5cf

Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Jeg flyttet ifra eksen i januar for det går ikke an å bo med han. Han er som et barn nr 2. 

Ikke at jeg tror det skjer men om det skulle skje at vi fant sammen igjen så kommer jeg aldri i livet til å bo med han. Han ytrer service og ikke oppdragelse med hans første barn også så jeg orker ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, mannen min ukependler og vi eier sekundærbolig pga det. Han kommer som regel hjem fredag ettermiddag og reiser igjen søndag kveld. Så det kan til en viss grad sammenlignes.

Det fungerer for oss og har gjort det i snart 10 år. Skal sies at vi har mye kontakt mens han er borte, alltid tilgjenglig på telefon og vi har mye videotelefoni. Han hjelper med lekser, ofte spiser vi sammen. Han er en del av hverdagen vår til tross for at han er borte.

Anonymkode: e5fc4...36f

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som gjør det har jeg lest… 

Det er egentlig drømmen min😂

Anonymkode: 0f698...381

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Finnes det noen som lever slik, i hvert fall deler av tiden? Hvordan fungerer det i så fall?

Vi har flyttet sammen og venter barn sammen. Han har barn fra før som er her halvparten av tiden. Vi prøver å få det til å fungere, og jeg håper jo det, men skulle det ikke gå lurer jeg på om vi kunne bodd separat eller om det ville vært slutten for forholdet...

vi hadde våre egen bolig frem til barna våre flyttet ut, barna godtok meg og mine han,men vi synes det var lettere.

Våre barn er nå snart 1, 4 og 7 :) Mine barn fra før er 22 og 20 og hans er 25,27 og 29. Min på 22 er på skolen og bor i en annen by,mens jenta mi skal først 1 år i millitæret, så flytter hun til oslo med kjæresten sin. hans barn flyttet ut for lenge siden. Begge fikk barn tidlig, jeg er 42 og han er 49.

Vi skal flytte sammen i August, da drar min yngste fra tidligere til millitæret, vi flytter inn hos han

Anonymkode: a02de...502

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

vi hadde våre egen bolig frem til barna våre flyttet ut, barna godtok meg og mine han,men vi synes det var lettere.

Våre barn er nå snart 1, 4 og 7 :) Mine barn fra før er 22 og 20 og hans er 25,27 og 29. Min på 22 er på skolen og bor i en annen by,mens jenta mi skal først 1 år i millitæret, så flytter hun til oslo med kjæresten sin. hans barn flyttet ut for lenge siden. Begge fikk barn tidlig, jeg er 42 og han er 49.

Vi skal flytte sammen i August, da drar min yngste fra tidligere til millitæret, vi flytter inn hos han

Anonymkode: a02de...502

Så dere bodde separat mens dere fikk de felles tre? Hvordan fungerte det?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner noen som gjorde det i en lengre periode (5-6 år?), det gikk helt fint. Den ene i forholdet hadde barn fra tidligere forhold som h*n bodde med, som det var noen ekstra utfordringer med. Paret fikk felles barn, og bodde separat frem til den enes barn fra tidligere forhold ble voksne og flyttet hjemmefra. Etter dette flyttet de sammen.

Anonymkode: b2f14...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...