AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Del Skrevet 6. juni 2022 Hei jeg har hatt tre spontant aborter på rappen. Har blitt gravid på første mulige forsøk hver gang. Men det har altså gått til grunne hver gang. Første gang i uke 5 med en vanlig SA så en SA/MA i uke 14! Og så en MA med mulig blæremola i uke 8. nå venter jeg på svar på om det var blæremola eller ikke. Men basert på restene etter utskrapning så trodde de egentlig ikke det lenger. Mistanken var basert på hcg verdier på over 200 000 i uke 6. Hvis det ikke er blæremola så kan vi jo i teorien starte prøvingen etter neste mensturasjon som da blir en gang i juni vil jeg tippe. Men, nå skal vi til syden i to uker i sommer og i er bryllup på slutten av sommeren og jeg sitter og tenker at der kanskje kunne vært godt med en pause. Kunne ta seg et glass hvitvin på terassen i syden, feste litt i dette bryllupet… dere med erfaringer fra mange aborter på rad. Kjører dere på på første muligheter? Trenger man å hente seg inn innimellom? Jeg er 37 så vi har ikke all verdens med tid. Men samtidig så kjenner jeg at jeg er mentalt utkjørt. Andre i samme situasjon? Anonymkode: abb43...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Del Skrevet 6. juni 2022 Det høres virkelig ut som om dere skal ta en pause på noen måneder. Drikk vin, nyt livet og hverandre. Hadde selv to aborter etter hverandre. Måtte ts en pause i prøvingen fordi de fant ut at jeg trengte å kondiseres. Og den pausen gjorde godt. Jeg fikk hentet meg inn og opparbeidet med ny energi. Da vi prøve igjen etter to måneder, så ble jeg gravid med en gang og fikk ei lita jente 🥰 Anonymkode: 7fef4...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg ville tatt en pause, dere har vært igjennom masse vondt og en sommer uten bekymringer tror jeg ville gjort godt. Nyt sommeren og hverandre! Anonymkode: 17a7a...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå