AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg blir så stressa. Mensen er forsinket med 3 dager (om jeg tar utgangspunkt i forventet syklus denne måneden), men jeg tester ikke positivt på graviditetstest. Jeg er nå ganske sikker på at det er pga stress. Jeg har null antydning til å få mensen heller, da jeg ofte kjenner det godt på kroppen før den kommer. Testa med graviditetstest igår kveld og på morgenen idag og er ikke gravid. Er nå redd stresset jeg har fører til mer forsinkelser og at jeg ender opp lenge før jeg kan prøve å bli gravid igjen.. Føler ikke dette er noe å bry legen med heller, siden det er helt normalt med forandringer i syklus. Men har aldri opplevd dette før... Vet ikke hva jeg vil ha ut av det, mer for å få det litt ut at jeg skriver her 🙈 Anonymkode: f93c0...fe4 1
elinoooor Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 uff, regner med at mensen har kanskje kommet? - tester du med EL? syklusen min er ikke helt presis til tider men hjelper å teste å når jeg får EL, får alltid mensen 14 dager etter positiv el-test
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 3 dager forsinker er helt normalt. Anonymkode: fac8e...d6a 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): uff, regner med at mensen har kanskje kommet? - tester du med EL? syklusen min er ikke helt presis til tider men hjelper å teste å når jeg får EL, får alltid mensen 14 dager etter positiv el-test Nei, den har ikke kommet enda... Jeg har tom for EL-tester så har ikke gjort det denne perioden. Jeg har en legetime imorgen og kommer til å ta det opp om den ikke har kommet tilbake. Har enda ingen antydninger til det så.. TS Anonymkode: f93c0...fe4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, den har ikke kommet enda... Jeg har tom for EL-tester så har ikke gjort det denne perioden. Jeg har en legetime imorgen og kommer til å ta det opp om den ikke har kommet tilbake. Har enda ingen antydninger til det så.. TS Anonymkode: f93c0...fe4 Har du testet deg for graviditet på nytt? Jeg opplevde det samme som deg i januar - fikk negative tester ved IKM og stresset fordi mensen ikke kom. En uke på overtid tok jeg tilfeldigvis en ny graviditetstest, og den viste gravid, gitt. Hadde tydeligvis eggløsning senere enn antatt den måneden. Anonymkode: 6f57f...6f8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du testet deg for graviditet på nytt? Jeg opplevde det samme som deg i januar - fikk negative tester ved IKM og stresset fordi mensen ikke kom. En uke på overtid tok jeg tilfeldigvis en ny graviditetstest, og den viste gravid, gitt. Hadde tydeligvis eggløsning senere enn antatt den måneden. Anonymkode: 6f57f...6f8 Testet meg på nytt idag. Ingen antydning til to streker... TS Anonymkode: f93c0...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå