Gå til innhold

Hvilket programblad er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper Her og NÅ hver tirsdag - joda leser seelvfølgelig sladderen som står der om mer eller mindre kjente fjes, men hadde det ikke vært for programmet bakerst ville jeg HELT sikkert ikke kjøpt det.

Jeg sitter hver tirsdagskveld og streker under det jeg VIL se. Slik har jeg litt kontroll på tv-uka mi... ;)

Før kjøpte jeg alltid Dagbladet på torsdager ( tror jeg... :klø:) - der fulgte det med et eget programbilag.

Nå begynner Her og Nå også - sakte men sikkert, å skru prisene opp... ;), da gidder jeg ikke sponse dem mere. Vet at det finnes et blad som heter "Programbladet", ulempen med det har jo vært alle de andre kanalene som jeg ikke disponerer. ( og det er mange... :ler: ) Hvorfor betale i dyre dommer for et blad jeg bare bruker litt av... ;)

Så hvilket programblad foretrekker dere...?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme problemstilling som du. Begynte å kjøpe Her Og Nå fordi det var billig. Men vil IKKE være en av dem som går på trikset deres med å først være billige for å få mange kjøpere, og så trekke kjøperne med seg når man skrur opp prisen sakte men sikkert!

Så hvis det er noe annet der ute vil jeg også ha tips. F.eks. ukentlig tv-bilag i en av landets aviser som er dekkende og bra..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...