Gå til innhold

Synlige magemuskler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man få synlige magemuskler selv om man har litt overflødig hud?

Jeg har litt overflødig hud nederst på magen (under navel) etter svangerskap, å kanskje etter vektnedgang (?). Gått fra 74 til 52 kg. Men har også strekkmerker, så huden ser ikke så bra ut heller. Holdt vekten et par år, så tror ikke den trekker seg mer sammen nå? Eller vil musklene kunne "fylle ut" løshuden?

Det er ikke veldig synlige når jeg står, så usikker på om jeg vil gjøre noe med det kirurgisk. Men vil jeg klare å få synlige magemuskler med det? Fettprosenten min nå er relativt lav, tror jeg. Godt synlige muskler på sidene og øverst på magen.

Anonymkode: 6bedf...387

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Bmi på 24, en del løs hud på magen etter svangerskap og ha gått ned 35 kg overvekt. Jeg har allikevel synlige magemuskler. Slyngetrening er sykt effektivt på magen! Tar rumpe og lår i samme slengen 🥳

Anonymkode: ffc61...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt som deg. Synlige muskler på siden og øverst på magen. Nå har det vært slik i 2 år og jeg har fremdeles litt løs hud under navlen. Jeg tror helt ærlig at det ikke går ann å gjøre noe med det utenom kirurgisk inngrep. Det er bare litt da så litt usikker på om jeg vil gå gjennom operasjon for å fjerne litt ekstra løs hud.

Anonymkode: 13d6c...ca9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har Bmi på 24, en del løs hud på magen etter svangerskap og ha gått ned 35 kg overvekt. Jeg har allikevel synlige magemuskler. Slyngetrening er sykt effektivt på magen! Tar rumpe og lår i samme slengen 🥳

Anonymkode: ffc61...2e3

OT men hvordan lærte du slyngetrening? Gjør du det hjemme?

Anonymkode: abe5f...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...