Gå til innhold

Hva slags type truse passer til dame i slutten av 40-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ut i fra g-string er ikke å anbefale.

Fikk se her om dagen en dame i 50-årene som hadde stringen visende langt over buksekanten på kafe. For å si det sånn så var det ikke noe vakkert syn og jeg fikk ikke så veldig lyst på kaffe og kake når jeg fikk se hva som satt foran meg. Det var rett og slett kvalmt.

Hva mener/tenker du om dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At enhver bruker det man selv vil! Slik bryr meg ikke i hele tatt. Må være usannsynlig nysjerrig når du ser etter slik

Anonymkode: 631a2...09c

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva jeg mener om dama du så, eller passende truse?

Hva damen angår tenker jeg ikke så mye. Hvis ikke du tåler å se en del av en truse så må du se en annen vei. Folk må få bruke det undertøyet de selv vil.

• Liker 6
Gjest Luna Llena
Skrevet (endret)

Alle kan bruke akkurat den type truse de måtte ønske. 

Endret av Luna Llena
AnonymBruker
Skrevet

Vil si det er kroppsformen som bestemmer trusevalget, ikke alder.

Anonymkode: 52cb8...3a7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt faktisk 🤣🤣. Jeg er 48 år, bruker alle typer truser fra string til boxere helt uten tanke på hvordan det får deg til å føle deg. Skikkelig egoistisk er jeg 🤣

Anonymkode: 8d17c...672

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At enhver bruker det man selv vil! Slik bryr meg ikke i hele tatt. Må være usannsynlig nysjerrig når du ser etter slik

Ts: Jeg går ut i fra at hadde du fått synet rett i ansiktet så ville du ha mistet matlysta du også..

AnonymBruker
Skrevet
sigrid106 skrev (5 minutter siden):

Fikk se her om dagen en dame i 50-årene som hadde stringen visende langt over buksekanten på kafe. For å si det sånn så var det ikke noe vakkert syn og jeg fikk ikke så veldig lyst på kaffe og kake når jeg fikk se hva som satt foran meg. Det var rett og slett kvalmt.

Jeg kan forstå at du som transe er mer enn middels opptatt av kvinneundertøy, men det begynner å bli mange av disse trådene dine her nå. 

Anonymkode: f2e41...2b9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Går det ikke ann å være litt seriøst her???

AnonymBruker
Skrevet

Man kan bruke det man trives best i, det er ikke aldersgrense på type undertøy. 

Anonymkode: 8de95...016

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
sigrid106 skrev (7 minutter siden):

Ser ingen som er useriøse her. 

Anonymkode: 61f48...33d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den trusen som passer best er den du føler deg mest komfortabel i.

Jeg har hele tiden slitt med urinveisinfeksjon og har som 18 åring gått i større bommulstruser aka "bestemortruser" fordi det har gjort at jeg ikke har hatt like mye uvi problemer.

Så det som passer er det du liker.

Anonymkode: b67f3...1bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
sigrid106 skrev (11 minutter siden):

Du får helt seriøse svar. Men du legger frem noe som går over på noe helt annet i innlegget, mot overskriften!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
sigrid106 skrev (7 timer siden):

Ts: Jeg går ut i fra at hadde du fått synet rett i ansiktet så ville du ha mistet matlysta du også..

Hvorfor ser du ned i andres bukser når du er på cafe? Skal folk kle seg ut i fra at noen på cafe kan stirre ned i buksene deres og miste lyst på kaffe og kaker? Hvordan vet du alderen hennes? Hvorfor er alder viktig i forhold til når du mister lyst på kaffe, og hvor vil du sette aldersgrense for at kaffen din skal smake godt? 

Anonymkode: 6807c...00c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47 og bruker bare string, skjønner ikke hvorfor det er galt?

Anonymkode: 305a0...f54

• Liker 2
Skrevet
sigrid106 skrev (7 timer siden):

Den en føler seg vel i

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker hipster truser. De sitter best på.  

Jeg er i femtiårene selv. Jeg går forøvrig ikke og glor på andres undertøy på kafeer eller andre steder. Folk får gå i det det undertøyet de vil. Kan ikke skjønne hvorfor du satt og glodde på det kvinnfolket med stringtrusa til du mistet lysten på både kake og kaffe? 

• Liker 1
Skrevet

TS Her:
Dersom folk tror at jeg stirrer i på andres undertøy når jeg er på kafe så gjør jeg ikke det. Hva skal få meg til å gjøre det? Men det er litt speiselt når en skal sette seg ned for hygge seg med noe mat så er det første som kommer en feit purke som er passert mint 50 åra med tights og en gstring som kommer rett i anskeitet der jeg sitter. Og vedkommene bøyer seg ned for å ta opp igjen noe vedkommende hadde mistet på golvet.

Men jeg vet det neste gang så skal jeg ta bilde av vedkome feite ræva som viser rørleggerssprekk og halve ræva også skal jeg legge det ut på nett....jeg tipper dere hadde kommet til å spydd bare ved så se noe sånt...

For øvrlig så driter jeg i hva folk har på seg av underklær eller overklær men jeg mener at er du ute blandt så folks skal du ikke legge vekt på vise hele driten heller....jeg trodde en skulle tenke seg litt om når en er ute på bygen.... noe som heter folkeskikk eller skal vi si etikette, men det er tydlgivis mange her inne på KG som ikke har det......Herregud for en verden vi er i ferd med å få......

Skrevet
Million skrev (22 minutter siden):

Jeg bruker hipster truser. De sitter best på.  

Jeg er i femtiårene selv. Jeg går forøvrig ikke og glor på andres undertøy på kafeer eller andre steder. Folk får gå i det det undertøyet de vil. Kan ikke skjønne hvorfor du satt og glodde på det kvinnfolket med stringtrusa til du mistet lysten på både kake og kaffe? 

Les siste innlegget mitt. Så håper jeg du forstår hva jeg mener...

Skrevet
Luna Llena skrev (8 timer siden):

Alle kan bruke akkurat den type truse de måtte ønske. 

Les siste innlegget mitt. Så håper jeg du forstår hva jeg mener...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...