AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Tror du på det? At hvem som helst kunne bedratt partneren sin, den de elsker, under de rette omstendigheter? Anonymkode: 80fa4...16d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Det er godt mulig. Men man har et ansvar for å ikke sette seg selv i den situasjonen. For min del klarer jeg ikke å se det for meg. Har aldri hatt sex med andre enn mannen min. På disse 20 årene, så har jeg aldri blitt fristet... Anonymkode: abfbe...a32 3 1
anonymbruker2312 Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Nei. Jeg selv har vært i et forhold hvor jeg totalt mistet følelsene for gutten. Jeg merket at når jeg var ute på byen en kveld så fikk jeg en gnist når jeg så andre interesserte gutter. Det medførte til at jeg neste dag forklarte han jeg var sammen med at jeg må nødt til å komme meg videre og at følelsene dessverre ikke er der lenger. Jeg ville forsikre meg om at jeg avsluttet det jeg hadde før jeg prøvde meg på noen andre. Jeg har aldri vært utro, verken når jeg har vært i et forhold eller når jeg har holdt på med gutter. Det kommer av min samvittighet. De som faktisk er utro, har en stor sjanse for å bli det flere ganger i fremtiden. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Ja, det tror jeg. Men jeg er ikke så begeistret for mannen min heller lenger da. Han har oppført seg og gjort ting som gjør at jeg ikke stoler på han lenger. Det kommer nok mye an på hva man føler for partneren sin. Anonymkode: cc449...862 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Det finnes ganske mange rare tenkelige omstendigheter da. Psykose og strandet på en øde øy osv. Anonymkode: eacb7...e76 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tror du på det? At hvem som helst kunne bedratt partneren sin, den de elsker, under de rette omstendigheter? Anonymkode: 80fa4...16d Ja. Om ikke med seksuell utroskap, så med andre ting som er svikefullt. Anonymkode: edc1e...256 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det finnes ganske mange rare tenkelige omstendigheter da. Psykose og strandet på en øde øy osv. Anonymkode: eacb7...e76 Det er sant. Hukommelsestap, o.l. Anonymkode: 80fa4...16d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Nei. I mine tidligere forhold har jeg både vært utsatt for utroskap, langvarig sexnekt, psykisk vold, fysisk vold og likegyldighet. Har likevel aldri vært utro. Med min nåværende mann klarer jeg ikke en gang å finne andre menn attraktive. Anonymkode: 90834...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du på det? At hvem som helst kunne bedratt partneren sin, den de elsker, under de rette omstendigheter? Anonymkode: 80fa4...16d Jepp, det tror jeg Alle mennesker har evnen til alt, under de rette forutsetningene. I alle fall det jeg har funnet ut da. Mennesker er så skuffende greier. Skjønner ikke hvorfor folk generelt legger seg til så mye fakter, det ser så tåpelig ut. Og hvis man ikke har disse faktene blir jo også folk helt koko og har ingen selvdisiplin. Så nei, menneskeheten usj. Anonymkode: 85475...a2a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 Selvsagt stemmer påstanden i overskrifta! Vi er alle mennesker og ingen er perfekt, de færreste planlegger å være utro. Og de fleste har vel en gang sagt ; " jeg kommer aldri til å være uro!" Det vet du ikke så jeg tror ikke på deg! Og å si " jeg skal aldri...." er det dummeste man gjør, faren for å møte seg selv i døra er skremmende høy. Bedre å holde kjeft og gjøre sitt beste. Anonymkode: ac521...669 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvsagt stemmer påstanden i overskrifta! Vi er alle mennesker og ingen er perfekt, de færreste planlegger å være utro. Og de fleste har vel en gang sagt ; " jeg kommer aldri til å være uro!" Det vet du ikke så jeg tror ikke på deg! Og å si " jeg skal aldri...." er det dummeste man gjør, faren for å møte seg selv i døra er skremmende høy. Bedre å holde kjeft og gjøre sitt beste. Anonymkode: ac521...669 Derimot kan jeg si, og vite, jeg kommer aldri til å være utro IGJEN. Jeg var utro tidlig i 20-årene, under en kombinasjon av omstendigheter jeg ikke hadde forutsett, og å ikke kjenne egen personlighet særlig godt. Nå er jeg heldigvis/dessverre blitt god til å forutde de fleste omstendigheter, kjenner meg selv, og har ikke vært utro mot noen de siste snart 20 år, og vet at jeg neppe blir det noen gang. Anonymkode: edc1e...256
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du på det? At hvem som helst kunne bedratt partneren sin, den de elsker, under de rette omstendigheter? Anonymkode: 80fa4...16d Jeg kan si med 100% sikkerhet at jeg ikke kunne vært utro. Selv om vi setter moral til side kan jeg si med 100 % sikkerhet at jeg aldri kommer til å være utro, for jeg er skrudd sammen slik at jeg ikke blir seksuelt tiltrukket av mennesker jeg ikke har romantiske følelser for, og jeg er ikke av dem som lett får romantiske følelser for andre. Dermed faller alle forutsetningene for utroskap bort. Jeg vet at jeg ikke er unik, og derfor må jeg svare at nei, jeg tror ikke at absolutt alle kan være utro. Anonymkode: 24fc4...177 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Jeg tror det er mange som aldri ville vært utro under alle realistiske forutsetninger hvis de var i et godt forhold(selv i en dårlig periode). Anonymkode: 15efd...a1f 2
powerpuffen Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ville aldri vært utro i tilregnelig tilstand. Tror at slikt følelsesmessig svik er noe av det styggeste man kan gjøre mot andre, emosjonelt sett. Fersket min eks i å være utro, og det jeg følte på det tidspunktet unner jeg ikke min verste fiende engang. 1 1
Epictetus Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 Nei, det stemmer ikke. Jeg kunne aldri vært utro.
Thanos Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du på det? At hvem som helst kunne bedratt partneren sin, den de elsker, under de rette omstendigheter? Anonymkode: 80fa4...16d Nei!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #17 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du på det? At hvem som helst kunne bedratt partneren sin, den de elsker, under de rette omstendigheter? Anonymkode: 80fa4...16d Nei. Anonymkode: 93d0d...b38
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Skrevet 6. juni 2022 Ja jeg tror alle kan det. Hvor mange ganger har vi ikke lest her inne: hadde ALDRI trodd jeg kunne være utro, men.. Absolutt alle kan det og har det i seg. Anonymkode: d335f...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #19 Skrevet 6. juni 2022 Nei, alle kan ikke være uro. Anonymkode: 04075...afc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #20 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja jeg tror alle kan det. Hvor mange ganger har vi ikke lest her inne: hadde ALDRI trodd jeg kunne være utro, men.. Absolutt alle kan det og har det i seg. Anonymkode: d335f...fe2 Det sier bare at det er mange som ikke kjenner seg selv så godt/har god impulskontroll. Er mange som sier at de ikke vil være med en drittsekk f.eks, men allikevel ender opp med dem. Det betyr ikke at alle ville tolerert å være sammen med en drittsekk. Det er en logisk feilslutning å tro det. Anonymkode: 15efd...a1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå