AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Skal ha et kort intervju med Manpower. Jeg har ikke søkt på stillingen, men de har kontaktet meg angående den, og jeg er interessert. Litt usikker på hvordan intervjuet blir lagt opp, men det blir vel helt standard rettet mot denne stillingen. Noen som har erfaring? Anonymkode: 987e3...ae9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Dårlig erfaring med «låne-arbeider» selskaper generelt. Prøv å finne jobb direkte hos en bedrift og unngå slike slave-handlere! Anonymkode: 4855f...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Jeg var på intervju hos Manpower forrige uke. Var ganske behagelig intervju. Siden jeg skule utplasseres hos en annen arbeidsgiver så var de ikke så kravstore, de ville bare ha noen til å fylle rollen. Anonymkode: 9429c...053
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Dårlig erfaring med «låne-arbeider» selskaper generelt. Prøv å finne jobb direkte hos en bedrift og unngå slike slave-handlere! Anonymkode: 4855f...fe2 Hvordan er de slave-handlere? Jeg har jobbet for Manpower i 2.5 år nå og er kjempefornøyd. ts. Det vil mest sannsynlig være et kort intervju for å sjekke deg ut og så kanskje du må på en kort intervju hos oppdragsgiver hvis det ikke er på veldig kort varsel. Jeg fikk også en jobb jeg ikke hadde søkt på og de trengte noen med en gang med en spesifikk kompetanse jeg hadde så var inn til et intervju på 10 minutter for det formelle og så de kunne se hvem det var de skulle sende på oppdrag. Dette var før det ble lov om faste stillinger for vikarbyråer , så kanskje de har litt mer likt et vanlig intervju nå. Anonymkode: de753...267
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Mitt intervju hos Manpower var bare på rundt 10 minutter og det var mer en samtale for å bli litt kjent (i april 2021). De tilbyr deg nok stillingen. Etter 6 mnd fikk jeg fast stilling direkte hos bedriften. Veldig god erfaring med Manpower. Anonymkode: 0f445...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå