Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha et kort intervju med Manpower. Jeg har ikke søkt på stillingen, men de har kontaktet meg angående den, og jeg er interessert. Litt usikker på hvordan intervjuet blir lagt opp, men det blir vel helt standard rettet mot denne stillingen. Noen som har erfaring?

Anonymkode: 987e3...ae9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig erfaring med «låne-arbeider» selskaper generelt. Prøv å finne jobb direkte hos en bedrift og unngå slike slave-handlere!  

Anonymkode: 4855f...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på intervju hos Manpower forrige uke. Var ganske behagelig intervju. Siden jeg skule utplasseres hos en annen arbeidsgiver så  var de ikke så kravstore, de ville bare ha noen til å fylle rollen. 

Anonymkode: 9429c...053

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dårlig erfaring med «låne-arbeider» selskaper generelt. Prøv å finne jobb direkte hos en bedrift og unngå slike slave-handlere!  

Anonymkode: 4855f...fe2

Hvordan er de slave-handlere? Jeg har jobbet for Manpower i 2.5 år nå og er kjempefornøyd. 

ts. Det vil mest sannsynlig være et kort intervju for å sjekke deg ut og så kanskje du må på en kort intervju hos oppdragsgiver hvis det ikke er på veldig kort varsel. Jeg fikk også en jobb jeg ikke hadde søkt på og de trengte noen med en gang med en spesifikk kompetanse jeg hadde så var inn til et intervju på 10 minutter for det formelle og så de kunne se hvem det var de skulle sende på oppdrag. Dette var før det ble lov om faste stillinger for vikarbyråer , så kanskje de har litt mer likt et vanlig intervju nå. 

Anonymkode: de753...267

AnonymBruker
Skrevet

Mitt intervju hos Manpower var bare på rundt 10 minutter og det var mer en samtale for å bli litt kjent (i april 2021). De tilbyr deg nok stillingen. 

Etter 6 mnd fikk jeg fast stilling direkte hos bedriften. Veldig god erfaring med Manpower. 

Anonymkode: 0f445...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...