AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Skal til hellas om noen uker og gruer meg til å møte myggen der nede. De pleier ikke å være så grei med meg. 🙃 Jeg har reagert kraftig på stikkene i form av væskefylte blemmer og store hevelser tidligere. Så jeg kommer til å starte på allergi tabletter når det nærmer seg avreise… Men er det flere gode tips for å holde myggen borte fra meg? Anonymkode: 918e0...34f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Myggspray, zyrtec og dekke til kroppen på kveldstid. Anonymkode: c2db4...5e9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Myggspray, zyrtec og dekke til kroppen på kveldstid. Anonymkode: c2db4...5e9 Vet du om noen spesifikk myggspray som funker bra? Det er vel ganske mange å velge mellom. (Men det er vel sikkert også best å kjøpe der nede.) Jeg har aerius allergitabletter som jeg skal ta. Anonymkode: 918e0...34f
C-girl Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Catctuz myggspray virker veldig bra, de selger den på Vitus apotek. Det finnes en med 20% Deet, og en med 50% Deet som er beregnet på tropiske strøk.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 C-girl skrev (23 minutter siden): Catctuz myggspray virker veldig bra, de selger den på Vitus apotek. Det finnes en med 20% Deet, og en med 50% Deet som er beregnet på tropiske strøk. Takk for tips. 😎 Fant også denne som jeg mener jeg også ble anbefalt en gang https://www.apotek1.no/produkter/autan-tropical-pumpespray-100ml-833494p Anonymkode: 918e0...34f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Cactuz er veldig bra mot gresk mygg. Jeg får også store blemmer, men så ble jeg tipset om en krem som heter Celestoderm med garamycin. Den selges reseptfritt på greske apotek, og jeg har alltid en i vesken min. Skulle det komme et stikk, smører jeg den kremen på, og etter ca 20 minutter slutter det å klø, myggstikket blir ikke hovent, væskefylt eller vondt, men forsvinner ganske raskt. Den kremen er gull for oss som reagerer på myggstikk. Anonymkode: add72...ccf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Cactuz er veldig bra mot gresk mygg. Jeg får også store blemmer, men så ble jeg tipset om en krem som heter Celestoderm med garamycin. Den selges reseptfritt på greske apotek, og jeg har alltid en i vesken min. Skulle det komme et stikk, smører jeg den kremen på, og etter ca 20 minutter slutter det å klø, myggstikket blir ikke hovent, væskefylt eller vondt, men forsvinner ganske raskt. Den kremen er gull for oss som reagerer på myggstikk. Anonymkode: add72...ccf Tusen takk! 😊 Den kremen er notert nå og kjøpes med en gang vi kommer ned! Takk! Anonymkode: 918e0...34f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå