AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Del Skrevet 6. juni 2022 Vet jo hvordan jeg burde spise. Hvor ofte (eller sjelden, rettere sagt), hvor mye. Hvilke matvarer som er sunne og hvilke man bør begrense. Men klarer det ikke. Burde være det enkleste i verden, kontrollere hva man putter i munnen. Anonymkode: d79e5...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Del Skrevet 6. juni 2022 Du kontrollerer det på to måter: Hva du handler når du er på butikken. Og ved å planlegge hva du skal spise når, og holde deg unna kjøkkenet ellers. Problemet er om man både handler og spiser på impuls. Da er de usunne valgene alt for lett tilgjengelige. Jeg vet akkurat hva jeg skal kjøpe på butikken i morgen - eneste gangen vi handler denne uka. Og jeg vet akkurat hva jeg skap spise til frokost, lunsj og middag de neste 7 dagene. Anonymkode: 8c995...fdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kontrollerer det på to måter: Hva du handler når du er på butikken. Og ved å planlegge hva du skal spise når, og holde deg unna kjøkkenet ellers. Problemet er om man både handler og spiser på impuls. Da er de usunne valgene alt for lett tilgjengelige. Jeg vet akkurat hva jeg skal kjøpe på butikken i morgen - eneste gangen vi handler denne uka. Og jeg vet akkurat hva jeg skap spise til frokost, lunsj og middag de neste 7 dagene. Anonymkode: 8c995...fdf Ja, handlevaner spiller nok inn stort. Periodevis er vi flinke til å ukeshandle men i det siste har jeg vært innom nesten hver dag 😕 Ikke bra. Anonymkode: d79e5...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet jo hvordan jeg burde spise. Hvor ofte (eller sjelden, rettere sagt), hvor mye. Hvilke matvarer som er sunne og hvilke man bør begrense. Men klarer det ikke. Burde være det enkleste i verden, kontrollere hva man putter i munnen. Anonymkode: d79e5...805 Det funker sikkert ikke i lengden hvis du spiser matvarer bare fordi de er sunne (det må smake digg også), så det er lurt å prøve litt nye retter/ måter å spise de sunne tingene på 😄 Anonymkode: f240e...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå