Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig slank lang, eller disse med notering på? Hva fungerer best ved tannutbrudd på liten baby?

Anonymkode: 9ac77...b49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk fra helsestasjonen, ellers den fra 0-5 år fra butikken/apoteket. 

Anonymkode: 9a879...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så glad i Jordan sine tannbørster med bitering. De er vanskelige å holde for voksne, som må pusse tennene som etterhvert kommet. Jeg angrer også på at vi lot eldste få uvanen med å bite på tannbørsten, den sliter vi med ennå etter tre år.

Jeg liker veldig godt de fra colgate med sugekopp. De er så enkle å sette fra seg når man må ta en pause i pussingen. 

Man kan ikke bruke vanlige tannbørster til babyer, for de er for store. Babyer og små barn må ha myke tannbørster som er små nok til å komme til i munnen deres.

Anonymkode: 1a035...339

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er ikke så glad i Jordan sine tannbørster med bitering. De er vanskelige å holde for voksne, som må pusse tennene som etterhvert kommet. Jeg angrer også på at vi lot eldste få uvanen med å bite på tannbørsten, den sliter vi med ennå etter tre år.

Jeg liker veldig godt de fra colgate med sugekopp. De er så enkle å sette fra seg når man må ta en pause i pussingen. 

Man kan ikke bruke vanlige tannbørster til babyer, for de er for store. Babyer og små barn må ha myke tannbørster som er små nok til å komme til i munnen deres.

Anonymkode: 1a035...339

Etter 3 år? De er jo kun for 0-2 år også skal man bytte til tannbørste til en vanlig for barn. 

Anonymkode: 9ac77...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...