AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 filmen men in black 2, will smith hadde en skikkelig god rolle der å det konverterte meg. Anonymkode: 2bc29...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Jeg begynte å studere antropologi. Anonymkode: 15233...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Rasister definerer sjeldent seg selv som det, så du får neppe gode svar her. Anonymkode: dcdb8...962 1
ops2 Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Hvis man skal bruke antirasistisk senters definisjon på rasisme, så er jeg 'rasist'. Selv kaller jeg meg innvandringsmotstander. Og jeg gikk fra antirasist til 'rasist', spesielt etter et besøk i Gøteborg for mange år siden. Det var menn med afrikansk eller arabisk utseende over alt i sentrum. Bare noen kvinner i hijab. I de deler av byen vi gikk i , så det ut som om det bare var 50% etniske svensker. Det var mye gravearbeid i byen, og veldig vanskelig å kjøre bil siden all GPS ikke var oppdatert. Vi bodde litt utenfor sentrum, og lot bilen stå på hotellet. Vi tok offentlig transport inn til sentrum og inne i sentrum. Jeg så mange ganger gjenger på unge menn sette seg rundt svenske jenter i topp og shorts. Jentene så bort og unngikk blikkontakt mens ungdommene prøvde å få kontakt med de på en slitsom og pågående måte. Men jeg turde ikke si noe, jeg hadde barn med meg, og det var alltid minst to-tre av de sammen. Etter det begynte jeg å lete på nettet etter informasjon om innvandringen i Sverige. Og så ble jeg innvandringsmotstander. Kall det rasistisk om du vil. 'Rasist' er et ord som har blitt brukt på alle som snakker om kriminaliteten og ødeleggelsen av samfunnet ved høy innvandring av kulturer med stort voldspotensiale og dårlig kvinnesyn. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 ops2 skrev (3 minutter siden): Hvis man skal bruke antirasistisk senters definisjon på rasisme, så er jeg 'rasist'. Selv kaller jeg meg innvandringsmotstander. Og jeg gikk fra antirasist til 'rasist', spesielt etter et besøk i Gøteborg for mange år siden. Det var menn med afrikansk eller arabisk utseende over alt i sentrum. Bare noen kvinner i hijab. I de deler av byen vi gikk i , så det ut som om det bare var 50% etniske svensker. Det var mye gravearbeid i byen, og veldig vanskelig å kjøre bil siden all GPS ikke var oppdatert. Vi bodde litt utenfor sentrum, og lot bilen stå på hotellet. Vi tok offentlig transport inn til sentrum og inne i sentrum. Jeg så mange ganger gjenger på unge menn sette seg rundt svenske jenter i topp og shorts. Jentene så bort og unngikk blikkontakt mens ungdommene prøvde å få kontakt med de på en slitsom og pågående måte. Men jeg turde ikke si noe, jeg hadde barn med meg, og det var alltid minst to-tre av de sammen. Etter det begynte jeg å lete på nettet etter informasjon om innvandringen i Sverige. Og så ble jeg innvandringsmotstander. Kall det rasistisk om du vil. 'Rasist' er et ord som har blitt brukt på alle som snakker om kriminaliteten og ødeleggelsen av samfunnet ved høy innvandring av kulturer med stort voldspotensiale og dårlig kvinnesyn. Og da er alle med litt gangsyn "rasist"... Anonymkode: 55b7d...148 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå