AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Når vi er i byen vi studerer i (her vi er bosatt for øyeblikket) er det som om en slags depresjon faller over henne, og tar kontroll over livet hennes. Hun trives ikke, og er får litt ustabilitet i hverdagen. Nå som vi dro hjem til hjembyen, så ble hun plutselig seg selv. Hun vil prate mer, sitter å ler hele tiden. Hun ble på en måte den personen jeg ble kjent med først. Og hun har ikke noen personlighetsforstyrrelser. Jeg har kjent henne i 3 år, og var sammen med henne i 2 år før vi flytta sammen. Jeg mistenker at den byen vi bor i ikke er helt hennes type by. Hun har ikke det bra når hun er der. Anonymkode: 69a26...4d0
Gjest Celina holmkold Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Finn en annen by å studere i. Hvis dere har mye igjen av studiene, er det kjipt å bruke det på å være deppa
Diskusjon69 Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 (endret) Har du prøvd å snakke med henne om det? bude jo være det første du prøver på. Endret 6. juni 2022 av Fridiskusjon.no
Maestro Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Er jo ikke sånn at alle trives over alt. Tenker at det er helt naturlig om hun ikke trives der dere studerer, å reiser hjem så endrer det seg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når vi er i byen vi studerer i (her vi er bosatt for øyeblikket) er det som om en slags depresjon faller over henne, og tar kontroll over livet hennes. Hun trives ikke, og er får litt ustabilitet i hverdagen. Nå som vi dro hjem til hjembyen, så ble hun plutselig seg selv. Hun vil prate mer, sitter å ler hele tiden. Hun ble på en måte den personen jeg ble kjent med først. Og hun har ikke noen personlighetsforstyrrelser. Jeg har kjent henne i 3 år, og var sammen med henne i 2 år før vi flytta sammen. Jeg mistenker at den byen vi bor i ikke er helt hennes type by. Hun har ikke det bra når hun er der. Anonymkode: 69a26...4d0 Så, hun koser seg mer på ferie enn i en slitsom hverdag? Det er nok ikke helt uvanlig. Anonymkode: d2c81...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå