Gå til innhold

Samboer forandrer personlighet når vi drar hjem fra byen vi studerer i

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vi er i byen vi studerer i (her vi er bosatt for øyeblikket) er det som om en slags depresjon faller over henne, og tar kontroll over livet hennes. Hun trives ikke, og er får litt ustabilitet i hverdagen. Nå som vi dro hjem til hjembyen, så ble hun plutselig seg selv. Hun vil prate mer, sitter å ler hele tiden.
Hun ble på en måte den personen jeg ble kjent med først. Og hun har ikke noen personlighetsforstyrrelser. Jeg har kjent henne i 3 år, og var sammen med henne i 2 år før vi flytta sammen. Jeg mistenker at den byen vi bor i ikke er helt hennes type by. Hun har ikke det bra når hun er der. 

Anonymkode: 69a26...4d0

Videoannonse
Annonse
Gjest Celina holmkold
Skrevet

Finn en annen by å studere i. Hvis dere har mye igjen av studiene, er det kjipt å bruke det på å være deppa 

Skrevet (endret)

Har du prøvd å snakke med henne om det? bude jo være det første du prøver på.

Endret av Fridiskusjon.no
Skrevet

Er jo ikke sånn at alle trives over alt. Tenker at det er helt naturlig om hun ikke trives der dere studerer, å reiser hjem så endrer det seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når vi er i byen vi studerer i (her vi er bosatt for øyeblikket) er det som om en slags depresjon faller over henne, og tar kontroll over livet hennes. Hun trives ikke, og er får litt ustabilitet i hverdagen. Nå som vi dro hjem til hjembyen, så ble hun plutselig seg selv. Hun vil prate mer, sitter å ler hele tiden.
Hun ble på en måte den personen jeg ble kjent med først. Og hun har ikke noen personlighetsforstyrrelser. Jeg har kjent henne i 3 år, og var sammen med henne i 2 år før vi flytta sammen. Jeg mistenker at den byen vi bor i ikke er helt hennes type by. Hun har ikke det bra når hun er der. 

Anonymkode: 69a26...4d0

Så, hun koser seg mer på ferie enn i en slitsom hverdag? Det er nok ikke helt uvanlig. 

Anonymkode: d2c81...e27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...