Queen94 Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Hei. jeg ønsker tips om hvor jeg kan reise med barn i alder 7 og 6 år. gjerne barnevennlig og ikke for langt unna da jeg aldri har reist alene med de før. Men i utlandet
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Det kommer jo an på om du bor på Lindesnes eller Nordkapp.. Litt mer info hadde gjort seg for et meningsfylt svar... Anonymkode: 15816...342 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Trenger mer info. Budsjett, tid, interesser? Er du generelt reisevant? Jeg var tre uker i Thailand med mine da de var fem og åtte, det var helt supert. Kombinerte loffing, storby og strand. Men jeg er vant med å reise og godt kjent med landet fra gamle, barnløse dager. Klassisk charter kan være supert, all inclusive er fint med noen typer barn. Personlig synes jeg Hellas og Spania er nydelig, mens Tyrkia og Nord-Afrika oftere er mas. Ellers er faktisk feriesenter i Danmark helt supert i den aldersgruppen. Ett av de som ligger nær en mindre by. Anonymkode: 068c7...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Gran Canaria, Tyrkia, Kroatia ( alle tre på badeferier). Har vært i Danmark og, dyrt og ikke verdt pengene (synes jeg). Da drar jeg heller til Kr.sand dyrepark, Sommarland i Bø, Tusenfryd eller Kongeparken. Dyrt med Norgesferie også, men Danmark… nei takk Anonymkode: 1cd7e...0ce
Valyria83 Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Queen94 skrev (På 6.6.2022 den 2.07): Hei. jeg ønsker tips om hvor jeg kan reise med barn i alder 7 og 6 år. gjerne barnevennlig og ikke for langt unna da jeg aldri har reist alene med de før. Men i utlandet Danmark er topp 👍 Mange strender og parker.
Queen94 Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2022 Vi har mer eller mindre bestemt oss for en uke. Gjerne i Tyrkia. Tenker litt på pegasos world. Men redd passet til yngstemann ikke kommer i tidet
Queen94 Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2022 (endret) Sverige er alltid fint! Endret 9. juni 2022 av Queen94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå