Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig fint og sexy når kvinner går i skjørt og strømpebukse, rettere sagt nylonkledde ben og skjørt. Er det slik at de fleste av dere misliker å gå med det,eller kan det være behagelig å gå i? Dere bør jo føle dere vel også, i tillegg til å føle dere fine. Jeg har lagt merke til at kvinner i skjørt/kjole og strømper/strømpebukse får mer lange blikk av oss når vi ser slike kvinner ute på byen. Hva mener damene om dette?

Anonymkode: e4b87...2f8

Videoannonse
Annonse
Gjest Luna Llena
Skrevet

Jeg foretrekker å gå i jeans. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker det godt, men dårlig klima i Norge for å gjennomføre. 

Anonymkode: e90ee...472

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er for kaldt stort sett. I tillegg må man ha ukomfortable sko hvis det skal se bra ut og det er upraktisk. I tillegg får jeg for mye oppmerksomhet når jeg går med det. Jeg er ikke så glad i oppmerksomhet.

Anonymkode: 5028c...46e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er behagelig å gå kledd i strømper og skjørt, forutsatt at det er passende temperatur i lufta: ikke for varmt, og i hvert fall ikke for kaldt.

Anonymkode: fabc9...572

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å gå kledd sånn, men jeg gjør det ikke lenger. Grunnen er uønsket oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: d4374...1c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Går slikt kledd på jobb hver dag, har dresscode

Anonymkode: 12078...0d1

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Går slikt kledd på jobb hver dag, har dresscode

PS. Ja jeg liker dresscode klesstilen, og føler meg fin i kjole/skjørt med nylonstrømper. Det er ikke ubehagelig i det hele tatt :) 

Skrevet

Det er for kaldt om vinteren. Jeg går gjerne med kjole på vår og sommer. En gang da jeg gikk med kjole, blåste den seg opp fra undersiden så jeg ble til en Marilyn Monroe. Det var en morsom situasjon, men ikke noe jeg ønsker skal skje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid mer oppmerksomhet fra menn på byen med bukse, så unngår skjørt. Må kanskje prøve igjen 😄

Anonymkode: a21da...a73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

PS. Ja jeg liker dresscode klesstilen, og føler meg fin i kjole/skjørt med nylonstrømper. Det er ikke ubehagelig i det hele tatt :) 

Er dresscoden slik at du må ha noe på bena, eller kan det være uten på de varmeste dagene? At det ikke er ubehagelig på noen måte er jeg enig i.

Anonymkode: 39281...38a

Gjest Loublover
Skrevet

Hater å gå i både strømpebukse og skjørt! Bruker alltid jeans og aldri strømpebukse eller sokker

Skrevet
16 hours ago, Luna Llena said:

Jeg foretrekker å gå i jeans. 

Jeans er flott🙂

Skrevet

Sånn ser du aldri meg i. Olabukse er tingen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Går som regel i skjørt eller kjole.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mye skjørt/kjole og strømper på jobb og privat. Merker ikke så ubehag heller med å bruke det 

Anonymkode: 695af...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte skjørt og strømper,når været tilsier det,og det er praktisk hensiktsmessig. Har nok lagt merke til at mange menn ikke har noe imot det, og jeg får nok mer oppmerksomhet....men det er vel slik at vi alle synes folk er finest når de pynter seg litt?

Anonymkode: e4b87...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...