Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det høres innmari fjortis ut, men jeg er 30! Og betatt så det holder av en mann. Venner sier det er gjensidig. Men så når vi møtes blir det bare sånn småsjenert og rart....Som på fredag. Han kom litt bardust på meg, og jeg ble helt perpleks. Han gikk forbi da jeg sto på utsiden av huset mitt, og det eneste jeg sa var (i en oppglødd tone) "HEI!"....Han svarer hei tilbake, smiler og så stopper han opp bittelitt og vi bare ser på hverandre og smiler, før han sier "god helg" og jeg svarer høflig "god helg". Noe så IDIOTISK. Var jo en ypperlig anledning til smalltalk. Kommer jo ingen vei med sånt. Hva i huleste skal man gjøre når man er litt sjenert og ikke klarer få sagt det man vil si? Og han er samme type? Festlig, dette kommer aldri til å gå. Råd?

Anonymkode: 76459...208

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg!

Jeg er IKKE sjenert og har vanligvis ingen problemer med å ordlegge meg, men blir helt satt ut av fyren som jeg er forelsket i og sammen med. Og jeg er mye eldre enn deg. Jeg stammer og stotrer, og får helt jernteppe og hjernetåke. Sier mye feil og klarer ofte ikke si noe fornuftig. Heldigvis funker jeg bedre når det gjelder "det internasjonale språket", så jeg tar igjen i sengen for alt jeg ikke klarer å uttrykke verbalt. 

Håper det er forbigående, for det er forferdelig irriterende og plagsomt. 

Anonymkode: 56051...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...