Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 178cm og 120kg, så jeg er over snittet i både høyde og vekt for damer. Burde jeg opplyse om det i bio?

Anonymkode: 7fa1a...d79

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei bare legg ut bilde i helfigur, så ser de hvordan du ser ut 

Anonymkode: 5228f...624

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er under snittet i høyde og vekt. Legger ut kun høyden

Anonymkode: 48bc8...d90

AnonymBruker
Skrevet

Helfigur. Ser så mange pæreforma kvinnfolk som er pene helt til man ser kroppsfasongen men det er en bra ting for da slipper man å matche de og evnt kaste bort tid. Selv er jeg ganske slank og det blir mismatch rl uansett.

Anonymkode: a60f0...572

• Liker 1
Skrevet

Da jeg brukte Tinder, la jeg kun ut høyden. Er selv 178. Var undervektige før, men nå er ehm, jeg ikke det 😂

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Helfigur. Ser så mange pæreforma kvinnfolk som er pene helt til man ser kroppsfasongen men det er en bra ting for da slipper man å matche de og evnt kaste bort tid. Selv er jeg ganske slank og det blir mismatch rl uansett.

Pæreform er jo det beste da!

Anonymkode: 3aa7a...d5e

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skriver det så kan det hende at du tiltrekker deg folk som fetisjerer store damer. 

Anonymkode: 3aa7a...d5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet du egentlig hva pæreform er? Man kan være slank selv om man har pærefigur. Og man kan være feit med timeglassfigur etc.

Anonymkode: 4398b...b84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Så du foretrekker kvinner som har fettet rundt magen heller enn på rumpa? Altså henne i rødt. Da skal du være glad, for de får du ha for deg selv
Body Fat Distribution is Controlled by Hormones - Dr Wendi's Health

• Liker 3
Gjest AprilRyan
Skrevet

Høyde legger jeg ut, men det er fordi jeg er høy. Jeg er høy og ikke innbilt høy sånn som enkelte er og jeg har alltid tenkt at det er greit å vite siden ikke ønsker eller eventuelt takler det å være med ei dame som er høyere enn dem. Da slipper jeg å kaste bort tiden min og hans om han er typen som liker petite damer.

Vekt legger jeg ikke ut. Det spørs om de er i stand til å bedømme hvordan kroppen ser ut utfra den type informasjon. Bedre å legge ut bilde da.

AnonymBruker
Skrevet

Legger selvfølgelig ut både høyde og vekt.

Anonymkode: 29da1...893

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (1 time siden):

Høyde legger jeg ut, men det er fordi jeg er høy. Jeg er høy og ikke innbilt høy sånn som enkelte er og jeg har alltid tenkt at det er greit å vite siden ikke ønsker eller eventuelt takler det å være med ei dame som er høyere enn dem. Da slipper jeg å kaste bort tiden min og hans om han er typen som liker petite damer.

Vekt legger jeg ikke ut. Det spørs om de er i stand til å bedømme hvordan kroppen ser ut utfra den type informasjon. Bedre å legge ut bilde da.

Hva er høy?

Anonymkode: 0d0b9...2f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er 178cm og 120kg, så jeg er over snittet i både høyde og vekt for damer. Burde jeg opplyse om det i bio?

Anonymkode: 7fa1a...d79

Ja, helfigur. 

Du burde ideelt sett gå ned omtrent halvparten av vekten din da. 

Anonymkode: 6a1e2...5a1

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva er høy?

Over 180.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så du foretrekker kvinner som har fettet rundt magen heller enn på rumpa? Altså henne i rødt. Da skal du være glad, for de får du ha for deg selv
Body Fat Distribution is Controlled by Hormones - Dr Wendi's Health

Så hyggelig kroppshets!

Den pæretegninga er forøvrig ikke riktig. De har overdrevet epleformet og underdrevet pæreformet.

Anonymkode: fa370...29c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (3 timer siden):

Gjør det samme, men er "bare" 178. Og likevel har jeg fått "Oi, du var høyere enn jeg trodde" et par ganger 🤦‍♀️

Anonymkode: 612d1...bda

Skrevet

Vekt og høyde sier ingenting om hvordan man ser ut eller hvor attraktiv man er i andres øyne. Et helfigursbilde derimot. Fett legger seg forskjellig fra kropp til kropp, og jeg ser ingen vits i å legge ut hvor mye man veier eller høyden..

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173, bør jeg legge ut dette på Tinder eller er det såpass «lavt» at ingen menn ser behov for å vite det før date? De fleste menn er jo høyere. 

Skrevet (endret)

Skriv høyden siden du er høyere enn mange menn (som jeg også er) og legg ut helfigursbilde. Vekt sier lite om hvordan kroppen din er.

Endret av Engel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 173, bør jeg legge ut dette på Tinder eller er det såpass «lavt» at ingen menn ser behov for å vite det før date? De fleste menn er jo høyere. 

Det spørs jo helt på deg, det. Ville du vurdert enn mann på din egen høyde eller lavere, eller er det en umiddelbar dealbreaker?

Jevnt over tror jeg kvinner som nevner egen høyde i profilen, implisitt prøver å formidle at mannen må være høyere. Menn som oppgir høyde i profilen er enten høye og vil skryte av det, eller gjennomsnittlig til lave og vil slippe at dama spør, eller enda verre, snur i døra.

Anonymkode: cdeea...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...