AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Kunne dere ha pratet og evnt møtt en på Tinder som ikke har bilde der? Anonymkode: 7126a...bd6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne dere ha pratet og evnt møtt en på Tinder som ikke har bilde der? Anonymkode: 7126a...bd6 Overhodet ikke! Det er en grunn til at folk ikke har bilde. Og hvis det er så enkelt som at de tror de er en catch, men tenker de ikke ønsker å blamere seg der ute; hvorfor tenker de da at alle andre bør blamere seg? Har faktisk gjort et par unntak og skuffelsen har vært enda større enn normalt. Trodde ikke det var mulig, men det er det faktisk. En real og flott fyr gjemmer seg ikke bak et pseudonym uten ansikt, dessverre! Anonymkode: d6ee2...a88 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Aldri! Sveiper rett til vestre. Det samme med dem uten alder eller ikke skriver hva de ser etter. Rett til venstre Anonymkode: 31cae...28f 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Gjort det to ganger. Veldig flotte og hyggelige menn. Ikke alle med diskré profiler er creeps. Kan være flere grunner til at man ønsker å være anonym. Har anonym profil selv. Og ja, jeg er singel. Anonymkode: e8327...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjort det to ganger. Veldig flotte og hyggelige menn. Ikke alle med diskré profiler er creeps. Kan være flere grunner til at man ønsker å være anonym. Har anonym profil selv. Og ja, jeg er singel. Anonymkode: e8327...cd4 Glemte å skrive at jeg selvfølgelig har fått vite hvem de er før jeg møtte de. Anonymkode: e8327...cd4 1
Blåjojo Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Kunne nok både snakket med de og møtt de. Men ikke uten at jeg hadde chattet en del med de først. Evt. fått bilder på Snap, om de ikke ville legge ut bilde på profilen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Ingen bilde = rett til venstre. Enten er de stygge eller så er de i forhold tenker jeg. Anonymkode: 31551...e4b 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Som kvinne så får du matcher, gutter som bare trenger alder, navn og avstand. Som mann uten bilde så får du ikke en eneste match med mindre det er et mirakel. Anonymkode: c555f...91f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Som kvinne så får du matcher, gutter som bare trenger alder, navn og avstand. Som mann uten bilde så får du ikke en eneste match med mindre det er et mirakel. Anonymkode: c555f...91f Det er sant. Menn er ganske desperate Anonymkode: 31cae...28f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 Jeg er selv anonym uten bilde på Tinder da. Så sveipet høyre på en mann uten bilde. Ville ikke gjort det hvis jeg selv hadde bilde. Foreløpig har vi ikke spurt hverandre hvorfor vi ikke har bilder. Anonymkode: 7126a...bd6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Kunne dere ha pratet og evnt møtt en på Tinder som ikke har bilde der? Anonymkode: 7126a...bd6 Nei. Jeg sliter nok med å finne grunner til å "like" damer på Tinder, siden de fleste profilene er tomme. Hvordan skal man finne ut om man liker noen, når den andre parten er som en lukket østers? Er man så heldig å matche med ei så svarer de som regel ikke, så kvinner på Tinder, på generell basis for meg, er fryktelig lite givende og interessant. Man må gi litt selv også, ikke bare røske til seg alt som legges på bordet. Anonymkode: 1d241...374 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er selv anonym uten bilde på Tinder da. Så sveipet høyre på en mann uten bilde. Ville ikke gjort det hvis jeg selv hadde bilde. Foreløpig har vi ikke spurt hverandre hvorfor vi ikke har bilder. Anonymkode: 7126a...bd6 Det er jo litt som blind date. Noen synes jo faktisk det er spennende. Anonymkode: 4ea2a...74b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Har sveipet noen anonyme til høyre. Samtlige har vert i forhold. Jeg spør alltid hvorfor de ikke har bilde. De fleste er «på vei ut av forholdet» eller «snart singel» eller noen ønsker seg noe uforpliktende på si. Må ærlig innrømme at de opptatte mennene er de som er gøyest å chatte med, for de er VELDIG interessert😂 jeg har aldri truffet noen, skal heller ikke gjøre det. Anonymkode: bf708...fdd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Nei. Helt bortkasta å droppe bilde på datingsider, skjønner ikke at folk gidder. Anonymkode: 866ee...37f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #15 Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde ikke bilde i starten, siden barna (og omgivelsene) ikke hadde fått vite at eks og meg hadde avtalt skilsmissen og separasjonen. Ikke noe funny business, kun hensyn til barna. Barna fikk vite det først etter fire måneder (lengste fire månedene i mitt liv, gruet meg så forferdelig), og bilde kom ikke på datingsider før det hadde gått et halvt år. Ble flere matcher og dater (et par med sex). Flere (mer enn tre ) , men ikke mange altså. Det kan altså være mange helt legitime grunner til at folk ikke har bilder på datingsider. Mann 50. Anonymkode: a2e04...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #16 Skrevet 7. juni 2022 Hadde ikke bilde på min tinder i ca 3 mnd. Har et greit utseende og ingen skade business. Grunnen var et turbulent brudd, små barn og vi bor på en liten plass. Var bare ikke klar for å være så offentlig der ute som singel, men ville allikevel se hva som fantes der ute. Anonymkode: ac47f...d52
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #17 Skrevet 7. juni 2022 Kanskje et spørsmål litt på siden, men noen her forklarer en profil uten bilde med at det er et ferskt brudd som ligger til grunn. Og da lurer jeg på om de får seriøs interesse fra damene når de oppgir grunnen til de ikke har bilde? Jeg mister interessen når jeg hører at de er separerte og nysingle siden det ofte er mye grums og konflikter som ikke er tilbakelagt på det stadiet, men det er meg da. Det logiske er at de overhodet ikke er klare for noe nytt, eller er det bare sex de er ute etter. Få dekket behovet til støvet har lagt seg? Anonymkode: d6884...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #18 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Få dekket behovet til støvet har lagt seg? Anonymkode: d6884...bf3 Hva er behovet? Det er vel ikke uvanlig hos begge kjønn, å bruke dating som en avledning fra en tung periode. Få litt bekreftelse, få tankene over på et annet, fremtidsrettet spor? Ikke så gunstig hvis du ser etter langvarige forhold, men ikke alle gjør det. Har jeg hørt. Anonymkode: 4ea2a...74b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #19 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er behovet? Det er vel ikke uvanlig hos begge kjønn, å bruke dating som en avledning fra en tung periode. Få litt bekreftelse, få tankene over på et annet, fremtidsrettet spor? Ikke så gunstig hvis du ser etter langvarige forhold, men ikke alle gjør det. Har jeg hørt. Anonymkode: 4ea2a...74b Lufta er fri for alle brukte vi å si, men da må de fortelle det da istedenfor å late som de er så seriøse. Det vet meget godt at de som nysingle ikke er så ettertraktet blant de som vil starte med blanke ark, og derfor later de som de er klar for det meste. Anonymkode: d6884...bf3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #20 Skrevet 8. juni 2022 Snakk om å være kravstor... Anonymkode: 51ac3...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå