Nataljia Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #21 Skrevet 8. juni 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): I utgangspunktet er det helt krasj om du kjører full stil. Men jeg tenker at sålenge det faste interiører og bad/kjøkken harmonerer med byggestilen så spiller det jo ingen rolle om du tar inn møbler/tekstiler etter fritt valg? Det å kombinere stram/funkis sammen med store speil eller et spisebord i eldre stil kan være veldig fint. Og type eldre kommoder osv. Eller spisestoler. Blondeduk kan du gjerne ha 🤷♀️ Tenker det samme som deg. Full stil er jeg enig i blir tull og det synes jeg ikke er så fint heller. Bare som du sier; f.eks tapet på en vegg i slik stilart, kommoder/møbler ala der. Men lys, kjøkken, bad (som du nevner) og slike ting skal selvfølgelig være moderne 🙂 Så blir bare innslag av det.
AprilLudgate Skrevet 8. juni 2022 #22 Skrevet 8. juni 2022 Nataljia skrev (2 minutter siden): Tenker det samme som deg. Full stil er jeg enig i blir tull og det synes jeg ikke er så fint heller. Bare som du sier; f.eks tapet på en vegg i slik stilart, kommoder/møbler ala der. Men lys, kjøkken, bad (som du nevner) og slike ting skal selvfølgelig være moderne 🙂 Så blir bare innslag av det. Ja. Jeg blir ikke avskrekket av en enkelt fondvegg i en tapet jeg eventuelt ikke liker. Men om jeg må forholde meg til de kjøkkenløsningene noen her linket til (som tross alt gjerne koster 500.000 kr å rette opp), spesielle gulv eller at alle vegger er malt i en spesifikk farge - da mister man meg som kjøper. Det verste jeg ser er de som absolutt skal male ALT i for eksempel grått. Vegger, tak, alt. Trapper ++++. Veldig få ønsker å ha det slik 🤷♀️ Lysekrone kan man jo fint ha, alt kjøper skal ha med seg ved salg bryr jeg meg katta om
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #23 Skrevet 8. juni 2022 DundreMilfin skrev (3 timer siden): Denne fikk jeg ikke opp uansett søk 🤷♀️ Helena, ikke helene Anonymkode: 20077...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå