Gå til innhold

Funkishus og kombinere med brukt/gammeldags stil?

Anbefalte innlegg

Skrevet
DundreMilfin skrev (2 minutter siden):

I utgangspunktet er det helt krasj om du kjører full stil.

Men jeg tenker at sålenge det faste interiører og bad/kjøkken harmonerer med byggestilen så spiller det jo ingen rolle om du tar inn møbler/tekstiler etter fritt valg? 

Det å kombinere stram/funkis sammen med store speil eller et spisebord i eldre stil kan være veldig fint.

Og type eldre kommoder osv. Eller spisestoler. 

Blondeduk kan du gjerne ha 🤷‍♀️

Tenker det samme som deg. Full stil er jeg enig i blir tull og det synes jeg ikke er så fint heller. Bare som du sier; f.eks tapet på en vegg i slik stilart, kommoder/møbler ala der. Men lys, kjøkken, bad (som du nevner) og slike ting skal selvfølgelig være moderne 🙂 Så blir bare innslag av det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nataljia skrev (2 minutter siden):

Tenker det samme som deg. Full stil er jeg enig i blir tull og det synes jeg ikke er så fint heller. Bare som du sier; f.eks tapet på en vegg i slik stilart, kommoder/møbler ala der. Men lys, kjøkken, bad (som du nevner) og slike ting skal selvfølgelig være moderne 🙂 Så blir bare innslag av det. 

Ja.

Jeg blir ikke avskrekket av en enkelt fondvegg i en tapet jeg eventuelt ikke liker.

Men om jeg må forholde meg til de kjøkkenløsningene noen her linket til (som tross alt gjerne koster 500.000 kr å rette opp), spesielle gulv eller at alle vegger er malt i en spesifikk farge - da mister man meg som kjøper. 

Det verste jeg ser er de som absolutt skal male ALT i for eksempel grått. Vegger, tak, alt. Trapper ++++. 

Veldig få ønsker å ha det slik 🤷‍♀️

Lysekrone kan man jo fint ha, alt kjøper skal ha med seg ved salg bryr jeg meg katta om :) 

AnonymBruker
Skrevet
DundreMilfin skrev (3 timer siden):

Denne fikk jeg ikke opp uansett søk 🤷‍♀️

Helena, ikke helene

Anonymkode: 20077...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...