Gå til innhold

Skulle hoppe over mensen,men...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!!

Går på yasmin med de sukkerpillene, skulle egentlig hatt mensen idag, dvs jeg skulle egentlig begynt på de hvite pillene onsdag.

Har prøvd å hoppe over slik før også, men har da kommet mellomblødninger. Dette skjedde også nå, desverre akkurat på et tidspunkt jeg helst ikke ville det skulle blø!!Hvis dere skjønner....

Er det mulig å unnå disse mellomblødningene?Sist som jeg utsatte var de der nesten hele måneden, så det var veldig plagsomt....

Så nå får jeg mest lyst til å begynne på de hvite pillene likevel.. har ikke gjort dette mange ganger, så det jeg lurer på er om jg imorgen kan begynne på de hvite pillene?Og deretter begynne på et nytt brett?

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvis det var sist onsdag du skulle begynt på de sukkerpillene, så kan du vel ikke begynne på de nå, for da blir pausen mellom de "ordentlige" p-pillene for lenge?

Eller tar jeg feil nå?

Gjest Anerikke
Skrevet
Hei!

Hvis det var sist onsdag du skulle begynt på de sukkerpillene, så kan du vel ikke begynne på de nå, for da blir pausen mellom de "ordentlige" p-pillene for lenge?

Eller tar jeg feil nå?

Tror det er riktig. Etter over en ukes pause er de vel ikke sikre lenger?

Skrevet

? :klø:

Jeg går på Yasmin, men har ikke mensen i det hele tatt. Jeg bare fortsetter på nye brett hele tiden og dropper sukkerpillene. Funker fint det, og får ikke mellomblødninger

Skrevet

Altså, forklarte jeg meg riktig?Jeg tok den siste gule(odentlige) pillen på brettet på tirsdag denne uken, dvs skulle begynt på den hvite(sukkertøy) pillen på onsdag denne uken. Men begynte i stedet for på nytt brett (Som som "frysepulver sa).

Men så kom disse blødningene, tenkte da at hvis jeg begynner på de hvite pillene idag vil jeg jo får mensen nå på mandag, altmed jeg alltid får den på tredje sukkerpilledag.

Blir ikke dette det samme som å forskyve hvilken dag du vil mensen skal starte på da?!!!!

Hilsen trådstarter

Skrevet

Glemte å si:

For jeg må jo si jeg tenker såppas at jeg har ikke pause og bruker de hvite pillene/sukkerpillene over en uke!!!

Hilsen meg

Skrevet

Hei igjen:) :sjenert:

Har kanskje glemt å si at jeg glemte å ta en pille i tredje uke på brettet, dvs mandag denne uken.....

Står jo sa i "veiledningsboka" at hvis bare 1 tablett glemt i uke 3, men tatt mer enn tolv timer for sent:

- Ta tabletten du har glemt (noe jeg ikke gjorde, måtte da ha tatt to samtidig..gjør vel ikke opp for den glemte det...)

- fullfør brettet, men hopp over de hvite sukkerpillene. (Noe jeg gjorde)

- Fortsett med neste brett umiddelbart....

Håper jeg har gjort det riktig.... Men men, det som irriterer meg er disse mellomblødningene!!!Men får vel fortsette på dette brettet jeg har begynt på og heller få mensen til vanlig tid neste måned....Altmed jeg ikke vet om jeg kan begynne på de hvite nå, selv om det ikke høres galt ut det eller....

Vel...mye frem og tilbake her nå...hehe

Klem

Skrevet

Merkelig... Jeg tar ikke pillene for prevensjon, jeg tar de nettopp pga mensen, så om jeg skulle glemme noen (noen jeg stadig gjør... ;) ) så gjør ikke det noenting liksom. Men jeg må glemme neste i en uken jeg, hvis jeg skal kunne slumpe til å blø litt. Og da går det over igjen når jeg fortsetter på pillene igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...