AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Er introvert. Etter sosiale sammenkomster er jeg helt utladet og kjenner meg ofte litt trist. Føler meg så kjedelig sammenlignet med andre. Lurer egentlig på om dette henger sammen med at jeg er introvert? Ubehagelig følelse 😕 Anonymkode: f8c49...66e 3 2
Gjest Luna Llena Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Jeg er også introvert, men føler meg ikke trist bare sliten.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Jeg også. Trist og tom. Og så begynner jeg å gruble på hva jeg sa og om det var teit og om folk synes jeg er rar. Anonymkode: cbd09...d80 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Kanskje du er med feil folk. hva er det i situasjonen som gjør seg trist? Blir du ikke sett og inkludert? har dere felles interesser? Anonymkode: 67264...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du er med feil folk. hva er det i situasjonen som gjør seg trist? Blir du ikke sett og inkludert? har dere felles interesser? Anonymkode: 67264...ea1 Det ligger nok noe i dette her. Jeg føler at jeg ikke er «nok». Føler meg ofte nedvurdert fordi jeg er stille av meg. Kanskje det er derfor jeg føler meg trist, fordi jeg aldri får vist _hvem_ jeg er. Anonymkode: f8c49...66e 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Samme her, men kun når jeg er rundt folk jeg ikke kjenner godt eller der jeg ikke føler meg trygg. Akkurat som hodet stopper å fungere for jeg blir så sliten og da har jeg vansker med å starte samtaler osv med andre. Føler meg så dum og kjedelig. Anonymkode: 753b9...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme her, men kun når jeg er rundt folk jeg ikke kjenner godt eller der jeg ikke føler meg trygg. Akkurat som hodet stopper å fungere for jeg blir så sliten og da har jeg vansker med å starte samtaler osv med andre. Føler meg så dum og kjedelig. Anonymkode: 753b9...1b1 Akkurat sånn jeg har det. Uff, slitsomt. Anonymkode: f8c49...66e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Akkurat sånn jeg har det. Uff, slitsomt. Anonymkode: f8c49...66e Ja, veldig slitsomt. Jeg har funnet ut at jeg får holde meg unna sånne situasjoner så langt det går. Anonymkode: 753b9...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Høres mer ut som dårlig selvtillit Anonymkode: 6d7e3...e79 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Sjeldent jeg er i sammenkomster men de gangene jeg er det er det venners venner og hvis det er en grei gjeng og jeg har hatt det fint blir jeg trist etterpå fordi jeg ikke har slike venner å invitere selv. Anonymkode: 54c7e...acb 1
ludden Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er introvert. Etter sosiale sammenkomster er jeg helt utladet og kjenner meg ofte litt trist. Føler meg så kjedelig sammenlignet med andre. Lurer egentlig på om dette henger sammen med at jeg er introvert? Ubehagelig følelse 😕 Anonymkode: f8c49...66e Ikke tenk på det engang, jeg er ikke introvert,men skjønner fort når jeg treffer folk som er det. Tror de fleste av oss som er utadvendt ser den der, og vi er alle forskjellige........om en er stille og forsiktig,så er det ikke dermed sagt at vi andre synes du er kjedelig, du gir bare oss andre mere "plass". Du er helt sikkert god nok som du er 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå